Haha. Zo hadden wij 2 koetjes voor oudste. Tot we op vliegvakantie gingen en er 1 op vliegveld Eindhoven was achter gebleven. Bij terugkomst ging man nog vragen bij de balie of er misschien een koe gevonden was vorige week. Die vrouw keek heel vreemd bij die vraag.
Mijn biecht. Als ik een saaie meeting heb zet ik de camera uit en ga ik haken. Thuiswerken heeft echt wel voordelen
Mijn man maak ik eigenlijk nooit wat wijs. De kinderen is toch ook vooral als ze kleiner zijn dat je hen vanalles kan wijsmaken . Zo heeft de ijsjes kar hier ook dagen dat ze soep verkoopt De snickers van manlief en mijzelf liggen goed verstopt in de kast. Zo hebben we ook eens eentje
Ik zou er andersom niet blij van worden als er zoveel taken liggen en hij de hele dag op de bank zou liggen Dus ik hou het maar voor mezelf en ga nu even in 30 min het huis door dan lijkt het nog wat. Niks fijners dan na een lange werkdag in een opgeruimd huis thuiskomen!
Daarom doe ik ze om de week in de was. Zijn ze beide slappe gevalletjes, maar in elk geval wel schoon!
Die ene is slap omdat die doodgeknuffeld is. De ander vol omdat die alleen voor de sier is. Ze wist van begin af aan al welke de eerste en welke de tweede was. Tweede werd gewoon niet geaccepteerd.
Ik zet de vergaderingen expres op mijn telefoon. Dan kan ik rondlopen. Dus soms hang ik de was op of ruim ik in de tussentijd wat op. Soms loop ik gewoon door de ruimte. Ik vind stilzitten tijdens een vergadering sowieso een uitdaging, laat staan online.
Ik moet erg lachen om jullie acties... ik mis af en toe wel de leeftijd van de kinderen bij het verhaal.whahaha Ik zeg hier alleen dat cola alleen mag als je 18 bent. .. Wordt nogsteeds geaccepteerd... oudste is 6
Dat kan ook met je camera aan hoor!! Gewoon camera iets hoger richten zodat je handen er niet opkomen, haha!
Hah hier ook bij de meetings zonder camera En dan niet vergeten te muten als de wasmachine begint te plingelen
Ik doe dit heel af en toe ook als man denkt dat ik een overvolle agenda qua werk heb. De reden waarom ik dit zeg is omdat ik dan geen zin heb om het complete huishouden alleen bij te houden. Ook al is hij druk, vervelend voor hem. Als ik dan een keer wat minder druk ben, dan wil ik daar ook van profiteren zonder dat er dan een beetje verwacht wordt dat ik dan meer doe. Wat als ik erover nadenk, ook helemaal niet zo gek zou zijn..
Oh soms moet ik enkel luisteren. Dan gaat de mic op mute en de camera uit. Dan speelt de serie op tv lekker verder hoor
Hier doet mijn kleuter dat bij mij. Als hij iets niet wil delen of iets wil wat eigenlijk van mij is. Dan zegt hij "mama, dat is veel te zuur voor jou".
Dat zegt mijn kind tegen mij... Nee mama dit kan jij niet eten, daar zitten nootjes in (in een zak chips bijv)
Ik zet de camera vaak uit en neem dan een paar trekjes van m’n elektronische sigaret 1 collega had het laatst door. Die app’te me: ‘ben je weer aan het roken Ier?’