Biecht maar op!

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 2 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.623
    113
    Als ik iets nieuws heb gekocht zeggen mijn moeder en zus bij voorbaat al: ‘was zeker maar een tientje?’ :roflmao:
    En vaak nog tegelijk ook :roflmao:
    Ik ging er laatst op letten en ik zeg dit werkelijk áltijd :D

2. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Geweldig:roflmao:

3. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63

Geniaal, ga ik nu ook doen

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    gouden tip!

Champetter vindt dit leuk.
  5. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Snoepgoed voor mijzelf verstop ik in het goonsteenkastje achter de doos met vaatwastabletten en de schoonmaakmiddelen.

flowertje36, Poolvos en hummeltje5 vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Soms heb ik dan echt een info sessie met 100+ man erin. Dat is dan puur informatief en duurt soms meer dan een uur. Terwijl ik alle info ook op mijn gemakje na kan lezen. Dikke doei!

Summerbelle en Sado vinden dit leuk.
  7. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Mijn man at altijd alle chocola op. Nou hoef ik maar 1x per maand een klein stukje, ik hou er helemaal niet van verder. Maar greep standaard mis. Inmiddels zitten er chocolaatjes in een leeg tampon doosje.

Mijn kantoor is bij ons op zolder, waar ook een hele chille bank staat om tv te kijken. Zolang de deur dicht zit komt mijn man in principe niet binnen omdat ik dan in vergadering zit. Ik plan af en toe een "extra meeting" in, waarbij ik een uurtje heerlijk lig te chillen. Al heb ik hem laatst tijdens een 'vergadering' betrapt... Toen was hij aan het gamen, dus ik ben niet de enige in dit huis die doet of ie druk is:roflmao:

Lumihiutale, Indiana, Kirzy en 17 anderen vinden dit leuk.
  8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Soms leg ik een kledingstuk van de kinderen wat ik niet leuk vind terug onderin de wasmand ipv dat ik het in de machine doe.

Ik verstop weleens wat lekkers op de kast, maar meestal verras ik man en kids er toch mee omdat ik dat zo leuk vind.

Soms wacht ik tot man naar bed gaat doordeweeks en pak dan nog wat lekkers zodat ik niet hoef te delen.

Ik heb tegen mijn man gezegd dat ik het eng vind om het dakraam schoon te maken.

Emma86 en Sophie221 vinden dit leuk.
  9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    Selfcare is anders hardstikke hard werken hoor! Alles wat je uitstelt en voor je uit schuift schijnt een zware job te zijn tenslotte! :p

Heb ik toch nog wat opgestoken van die interne cursus, allicht niet helemaal hoe ze t voor ogen hadden maar dan hadden ze t maar beter moeten kaderen.

Nellie4 vindt dit leuk.
  10. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Haha dat doe ik ook, vooral bij cursussen :D

11. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Onze vaatwasser is een oudje en doet het niet altijd even super. Maar met niet al te vol inruimen en een beetje voorspoelen functioneert die nog prima. Op luie ochtenden dan ruim ik het een heel klein beetje uit. Net genoeg zodat ik mijn vaat erbij kan zetten en zet het opnieuw aan. En dan wacht een sprankelend schone vaat op mijn man te wachten als hij thuiskomt. Hij komt namelijk eerder thuis van zijn werk omdat ik later begin en dus ook later klaar ben. Als.ik het zo opschrijf dan realiseer ik me dat het best een beetje gemeen is :eek:

Mijn man is van het gezonde eten. Ik toch iets minder.....ik vind nu eenmaal alles wat ongezond is zo lekker. Versgemaakte soep is natuurlijk ook veel gezonder dan een blik soep vol zout en suiker. Die blikken moffel ik lekker onder in de prullenbak en man denkt dat ik verse soep heb staan maken. Het is nu eenmaal niet zo'n fijnproever :D

Ik heb stiekem een potje geld waar mijn man niks van weet. Niks groots maar gewoon geld van zegelboekjes, wat ik eens voor een verjaardag heb gekregen, gespaard kleingeld, geld wat mijn man in zijn broekzak heeft laten zitten etc. We hebben namelijk een budget afgesproken wat we per maand uitgeven aan kleding. Maar soms komt daar dus een jurkje extra bij:oops:. En dan kan ik dus echt met een uitgestreken gezicht reageren als hij vraagt of het nieuw is......nou ja zeg, let jij niet op mij? Was dit jurkje je nog nooit opgevallen? Daar doe ik dus mijn best voor er leuk uit te zien :cool:

nelleke2610 en Iertje81 vinden dit leuk.
  12. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.623
    113
    Jij ruimt hem tenminste nog een beetje uit. Ik trok de klep laatst open, keek zo —-> :rolleyes: en hop! Daar ging ie weer een rondje. Net op tijd klaar toen C thuiskwam en ik zei: ‘ik ga Luc even van het kdv halen :thumup:

Kirzy en frummelke86 vinden dit leuk.
  13. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.623
    113
    Precies! Ik krijg ook altijd vragen als ik even niet oplet. Vaak zeg ik dan: ‘kun je het even herhalen? M’n geluid viel weg’ :roflmao::D
    En dan geef ik er een interessante slinger aan die heel professioneel klinkt maar als je goed luistert het als een tang op een varken slaat :roflmao::roflmao:

Magnolia29, Sado en Poolvos vinden dit leuk.
  14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.506
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    :roflmao:

15. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    5.781
    883
    113
    Vrouw
    Verder niet aan het stoken hoor... Maar ik weet niet hoe ver het bereik van je camera is? Die van mij staat op tafel, dan schuif ik wel eens de stoel beetje naar achteren en heb ik op schoot een breiwerk. Valt ook echt buiten de camera:D

16. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    ohja! Deze heb ik ook, maar dan met spullen naar de vliering brengen. De ladder naar boven is dan tevens in het trapgat van de trap naar beneden en ik heb hem wijs gemaakt dat ik dat niet durf. :D

DeeLighT vindt dit leuk.
  17. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Ik brei inmiddels gewoon in het zicht hoor! Als mijn handen bezig zijn is het gewoon veel makkelijker om mijn aandacht ergens bij te houden. Dat leg ik uit en mensen zien dat ik onder het breien ook gewoon actief luister een vragen stellen of mee discussieer. Inmiddels kijkt niemand er meer van op. Ze vragen hooguit wat het wordt en of het al af is :roflmao:

toch3, breister, Iertje81 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Jep!
    “Sorry, had even een slechte verbinding”.
    Of als de camera uitstaat, even 3 nanoseconde nadenktijd nemen en beginnen met “oh sorry, stond nog gemute”. :roflmao:

Verder ben ik professioneel en werk ik thuis net zo hard als op kantoor, hoor. Maar net die keren dat ik even afdwaal moeten ze me hebben:o::roflmao:

NiVa0230 en Iertje81 vinden dit leuk.
  19. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh! Ik vergeet de belangrijkste :o:

Ik hou al m'n hele leven vol dat ik niet kan strijken. Paar keer geprobeerd, dan bak ik er zogenaamd niks van :rolleyes: Dus als er iets gestreken moet worden, doen mijn moeder of man het voor me :thumup:

Ik heb er zo'n hekel aan :oops:

Poolvos en Iertje81 vinden dit leuk.
  20. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.497
    1.851
    113
    Super grappig dit!

Bij kinderen die niet uit de douche willen, draai ik snel de kraan uit en zeg dat het water op is.
    Of ik draai hem op koud en zeg dat het warme water op is.

Ik pak ook soms stiekem een tweede snoepje terwijl de kinderen er maar 1 mogen. Of ik neem stiekem chocola mee naar de wc om het daar rustig op te eten.

Een vieze luier verschoont degene die het het eerst ruikt. Soms heb ik het nog niet geroken. Of soms moet ik ineens iets anders belangrijks doen. En nu krijg ik het bijna niet meer voor elkaar met die dikke buik.

En bijna kunnen deze weer:
    Als ik in een klusje geen zin heb, moet ik soms net borstvoeding geven. Of: ik zit te voeden (als de baby allang in slaap is gevallen tegen mij aan)

Muisje2016 en Iertje81 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina