Op het werk heb ik ook iemand die verzwaard en ergonomisch bestek gebruikt. Het handvat is veel dikker dan bij gewoon bestek en bij de lepel en vork zijn bovenaan buigbaar.
Sperziebonen is toch gewoon groene friet 12-jarige hier is net zo erg. Bord aflikken doet hij inmiddels niet meer. Maar bestek blijft toch ingewikkeld En idd. Schoenen en sokken liggen hier echt overal. Hebben ze ook een goed voorbeeld van papa
Dat doet jongste als hij hagelslag op zijn brood heeft gehad. Dat schiet altijd "per ongeluk " uit. En de overgebleven gagrlslagjes worden dan op een hoopje geveegd en zo afgelikt.
Wij lopen binnen niet meer met schoenen, heb 3 bakken in de gang staan om ze in de doen, dat gaat wel redelijk goed. Man liet z’n sokken ook altijd overal zwerven (brrr ), tot ik ze gewoon weg ben gaan gooien als ze er een dag later nog lagen. Heeft even geduurd maar ze liggen netjes op de trap. Ook die van de kinderen gaan op de trap (en worden ook meegenomen naar boven). Hier nu alleen nog zwerfmondkapjes van de oudste, vind ze werkelijk waar overal.
iets wat een tegenbeweging maakte, ik heb eigenlijk niet gevraagd hoe de patiënt eraan gekomen was. Wel half Amerikaans, dus misschien daar gehaald? Het was niet zo fijntjes als dat van ons zeg maar, het was grof bestek met een beweging erin. Het is niet dat het nu stil in de mond kwam, maar een stuk minder trilling dan ervoor. Misschien is hier een ergo of fysio die er meer van weet?
Ik prop me altijd vol met gevulde koek in de keuken en leg dan op mijn bord een stuk brood(met een hapje eruit) wanneer de kinderen dit zien vragen ze niet meer wat ik eet Ik heb een keer vijf euro uit de spaarpot van m'n dochter gepakt en niet terug gelegd. Ik heb dit pas een jaar geleden terug gegeven. Dit heeft me enorm dwars gezeten. Ik had het gewoon vergeten terug te geven
Slechte biecht ik heb voor het eerst in 2 jaar vandaag weer 1 sigaret gerookt. Bij een vriendin in de tuin in de zon en kreeg er zo een trek in. Zal dat een bewijs zijn dat een verslaving nooit over gaat?
Nou daar ben ik nu de hele dag al bang voor dat wil ik echt nooit meer terug naar stress om laatste sigaretten, stinken en vooral tokkie zijn als roker in 2021.
Weet ik niet. Ik ben 11 jaar geleden gestopt. 5 jaar helemaal niks. Toen weer af en toe op een feestje. Maar ik voelde er dan niet zoveel bij en kreeg niet steeds op andere momenten er weer trek in ofzo. Nu alweer 2 jaar helemaal niet meer. Ook prima. Maar ik vind het niet vies inderdaad maar wel Mensen die roken nu stinken Ik denk dat je sterker bent. Als je niet meer wil niet meer doen hoor! Hoef je je dat ook niet meer af te vragen!
De ergste biecht die ik waarschijnlijk kan zeggen is dat ik mijn kinderen expres mijn achternaam heb gegeven omdat ik wist dat het op lange termijn met hun vader niks zou worden. Het was een goede man, maar we pasten niet bij elkaar.
Ik vind pannenkoeken echt geen eten. . Ik vind dat nu echt weggegooid geld. Ik weet dat ik hier een uitzondering in ben. Maar ja, ze zullen wel mega rijk worden die pannenkoekenrestaurants. 50 cent ingrediënten en 10 euro vangen.
Ik moet zeggen dat ik vrij weinig smoesjes bedenk tegenover mijn kind. Simpelweg omdat ik hem wil leren dat iets soms nu eenmaal is zoals het is en dat je dat inderdaad niet altijd even leuk vind. Maar... ik ben niet helemaal zonder zonde hoor. Courgette is hier standaard warme komkommer en heel soms ben ik een uurtje met de was bezig terwijl zoonlief op zijn tablet of iets zit maar eigenlijk lig ik dan in bed.
Dan kun je nooit buiten komen, drankjes ergens, die gaan pas over de kop En de pannenkoeken die ik bedoel zijn maaltijden. Is geen kale plak zeg maar Maar ieder voor zich uiteraard