Biecht op!!

Discussion in 'De lounge' started by Sila24, Oct 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL

Hihi die is Hilarisch!!

Mijn vriend heeft ooit een appel gestolen bij de buitenkraam van een groentewinkel omdat een vriendje tegen hem had gezegd dat alles wat daar lag gratis was.... :$ En hij scheen al wel in de leeftijd te zijn geweest dat hij dat had moeten weten:D

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik biecht op dat ik dit toch wel een heel erg kansloos topic vind

3. sunshine1976

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja zeg ik doe toch aardig mijn best hoor;) hahah:D

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

tja als je het niet leuk vind wat doe je hier dan :D je leest zeker wel stiekem mee:D:p

@ sunshine haha je vriend voelt zich zeker nog steeds schuldig om die ene appel:p

5. sunshine1976

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij heeft de appel moeten terugbrengen van zijn ouders! Dus die had zijn lesje wel geleerd:p

6. sunshine1976

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet er nog wel 1.
    Mijn vriend en zijn broertje hebben onlangs iets opgebiecht aan hun ouders. Dat ze vroeger met Sinterklaas een keer stiekem een cadeautje hadden opengemaakt en daar een spelcomputertje in zat en ze daar beide mee gespeeld hebben, ingepakt hebben en heel verrast waren toen ze het weer uitpakten in het bijzijn van hun ouders.....

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ohww deze lees ik nu pas, ik vind het ook als het bij 1 x blijft dus dat je niet weer vreemdgaat en je houdt van de partner , dan moet je het niet vertellen

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hahah wat slim van ze :D:D sunshine jij hebt echt goeie :D

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahahah:D wat een gedoe voor een appel zeg haha

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Ik heb wel wat dingen op te biechten maar durf niet ben bang dat ik meelezers heb.

Ik ben wel benieuwd wat de andere hebben op te biechten

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ninja heel veel durven niet dus:d biecht op :p

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik biecht op dat ik ooit ( toen was ik 16 jaar) in een kopje koffie heb gespuugd van mijn bedrijfsleider ( assistent). Ik vond het een verschrikkelijk mens. Ik deed het samen met een collega.

Echt vreselijk eigenlijk, :):)

Dat zou ik nu echt nooit meer doen. :)

13. sunshine1976

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL

Hahaha prachtig! Echte puberterror8)!

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

]

Ja he super dat wou ik ook een keer doen bij me stagebegeleider maar durfde nie:D

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Nouja soms kun je maar beter zwijgen:)

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

anders mag je me pm' en:p

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    haha nieuwschierig

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jaa ben beetje nieuwschierig idd:D:D:D

19. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik vind niet dat je vreemdgaan mag verzwijgen ook al was het ma 1x en ben je o zo gelukkig. Vind ik echt vreselijk mensen die vreemdgaan! ( Ik ben zelf 1x vreemd gegaan toen ik14 was bij mijn 1e vriendje ma heb het hem eerlijk opgebiecht, hij bleef bij me omdat ik het eerlijk had verteld, uiteindelijk tog stuk gelopen omdat hij zijn moeder sloeg en de deuren kapot sloeg thuis) Zou nu echt nooit meer vreemdgaan!! Dan moet je ook zo eerlijk zijn en het lef hebben om het op te biechten of gewoon uit elkaar gaan, want lijkt me niet echt gezond as de behoefte alleen al er is om vreemd te gaan....

Ik biecht op dat ik vroeger bij de bakker een snoepje heb gepikt... en make-up op de camping bij ons met mijn zus whaha:p
    En een vriendin van mij vorige maand heeft opgebiecht aan alleen mij dat ze vreemd is gegaan na 3 jaar relatie te hebben en ze vind het niet erg ook niet, ma ze komt wel met haar vriend hier logeren en gezellig doen en dan zegt ze in de keuken nog eens vrolijk en stiekem dat ze nog een keer vreemd is gegaan met dezelfde jongen...terwijl ze weet dat die jongen niet deugd en met iedereen om de hoek staat...

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dat ik een keer een Mars gejat heb bij de C1000 en die voor de kassa uit mn mouw viel.

Heb nog nooit zo hard gerend.

en dat ik samen met een vriendin een keer een meisje schildpaddenstront heb laten drinken omdat ik zei dat het voor een wedstrijd was en ze 1000 gulden kon winnen ermee.

Heb der nooit meer gezien daarna

Share This Page