tja het ergste wat ik ooit gedaan heb, was toen ik 17 was, had toen een bijbaantje waar ik bijna nooit kwam opdagen omdat ik liever bij mijn vriendje wilde zijn, en tegen mijn ouders heb gelogen dat ik niet wist waarom ik ontslagen was... Hij is nu nog steeds mijn liefde en ook de vader van ons beebje dus hij is het wel waard geweest, maar achteraf gezien was het een beetje overdreven van mijn kant
Ik biecht op dat ik vroeger een zilveren tientje van mijn moeder mee naar school had genomen om te laten zien, en hem daar heb laten liggen in mijn laatje. Het was inmiddels zomervakantie en mijn ouders hebben mij alleen naar de directeur gestuurd en die heeft toen speciaal de school voor me geopend. Afgesproken werk onderling natuurlijk maar ik was in de veronderstelling dat ie super super boos op me was, het was toch heel wat dat de school weer open moest. Heb me nog nooit zo geschaamd. Een harde les maar zeker een goede! Kan m nog steeds moeilijk onder ogen komen...
Ik biecht ook op dat ik tijdens mijn eerste vakantie met ex-schoonfamilie naar center parcs een avond zo dronken ben geworden dat mijn ex-schoonzus me s ochtens in mijn ondergoed slapend op de badkamervloer aantrof Gelukkig hoefde ik ze drie maanden later nooit meer te zien
En de laatste voor nu, ik biecht ook op dat ik tijdens een potje lekkere sex met mijn ex, totaal in concentratie, gestoord werd door mijn schoonvader met de telefoon in zijn hand, mijn ouders aan de lijn Ik heb hem nog nooit zo raar zien kijken Als ik m nu tegen kom krijg ik nog steeds een knipoog van hem haha
hahahaha geweldig! ik heb ook een keer zoiets meegemaakt was net lekker met mn vriend bezig was toen 18 ofzo.. en mn moeder klopt dus ik zeg nee nu niet.. doet ze toch de deur open, dus ik zeg hallo ik zeg toch nee (best geirriteerd natuurlijk want we waren druk haha)loopt ze alsnog met de telefoon naar me toe !!!!!! en zegt ze is je nicht.. oh my god ik heb de telefoon gepakt en heb opgehangen.... mn moeder stond ook echt in shock mara ik vond het echt niet tof dat ze gewoon de telefoon alsnog bracht hoor... later nog wel om gelachen hoor hahahaha en toen ik die nicht later terugbelde zei ze oh god was je aan het doen wat ik denk dat je aan het doen was hahahahah die had het meteen door dus wat er gaande was! zo kwam ook ooit het zusje van die jongen binnengelopen toen we bezig waren bij hem thuis nog... ze moest zo hard lachen ik hoorde haar 4 uur later nog keihard in de lach schieten op haar kamer, EN elke keer als ik haar hoorde begon ik ook tot grote ergernis van mn ex want van de sex kwam weinig meer terecht hahahaha
ik heb een serieuze biecht, waarvan niemand iets weet. ik zou het zoooo graag tegen iemand zeggen, gwoon om mijn hart eens te luchten, maar als ik een meelezer heb ben ik eraan. Ik heb er wel nog 1tje. Toen mijn vriendje het uitmaakte met me toen ik 17 was heb ik aan iedereen verteld dat hij een klein pietje heeft. en iedereen geloofde me
hahahaah dat heb ik ook een keer gedaan omdat hij me zo schofterig behandelde en uitgerekend op mijn verjaardag!!! vreemd was gegaan en daarom later was, toen dacht ik nou ga je voor schut, en telkens als ikhem tegenkwam op stap gebaarde ik mn mn hand dat ie maar een minipielletje had , ws eigenlijk oko niet gelogen hoor haha maar dat heeft ie jaren later nog moeten horen van mensen... ken je mensen hier die mee kunne lezen btw want ben wel nieuwsgierig haha
Het is echt wel een serieuze biecht ja. ben er niet trots op maar het is nu eenmaal zo. en ik ken hier niemand, denk ik, maar je weet nooit. dus neem ik het risico niet
Je mag hem best pb-en. Als je je verhaal kwijt wilt. Hoeft niet natuurlijk maar net waar jij je goed bij voelt.
ik heb wel eens nood aan een goede babbel. want mijn kopje staat op springen. en bij familie kan ik niet terecht, niemand zou me begrijpen . ik zal er eens over nadenken om het je te vertellen, maar zou wel een lang verhaal zijn dan. bedankt alvast
ook ik kan je een luisterend oor bieden als je er behoefte aan hebt! als je wil kun je een pb sturen of mail of msn... zal je niet veroordelen alleen helpen tis lastig als je iets zwaars op moet biechten maar het nergens kwijt kunt, maar wie weet als je een buitenstaander vertelt, valt het nog mee? succes in elk geval met je keus om wel of niet op te biechten
Ik heb wel eens telefonisch afgesproken met een gigolo en hem de naam en het adres gegeven van mijn klasgenootje waar ik een gigantische hekel aan had. Hij is ook echt bij haar komen opdagen. Ik heb het haar toendertijd horen vertellen in de gang van de school tegen haar vriendinnen. Dat er een vreemde man voor haar deur stond die voor haar kwam, ik heb echt in een deuk gelegen.
hier hetzelfde daarom ga ik het niet vertellen je weet maar nooit hoe of wat. Dus ik laat het maar zo
Ik heb als kind wel eens een meisje in m'n klas gepest. Eigenlijk vond ik haar best aardig, maar om erbij te horen deed ik eraan mee. Echt zo vreselijk triest! Hoop dat mijn dochter dat nooit zal doen.. Heb me er ook heel lang schuldig over gevoeld.
Megan, wel goede haha moest wel lachen.. wij deden dat vroeger met pizzas laten bezorgen en dan echt voor een stuk of 8 van die dingen hahaha maar die van jou, oh dan sta je raar te kijken haha Linnie, dat zijn idd van die dingen waar ik ook weleens mee zit wat als mijn dochter zon kattekop word en kindjes gaat pesten idd, lijkt me erg moeilijk om mee om te gaan..ben zelf vroeger gepest en dat had best een flinke impact op me tot ik een jaar of 15 was toen kwam ik pas los en had ik mn zegje klaar.. en heb zelf ook weleesn gepest en daar heb ik ook spijt van nu hoor!
Ja, dat zijn lastige dingen.. Bij mij gebeurde dat op de basisschool. Op de middelbare school heb ik m'n verdiende portie wel gehad hoor. Toen was ik namelijk degene die gepest werd. Boontje komt om z'n loontje zullen we maar zeggen. Maar heb me om beide dingen lang rot gevoeld.