Biecht op!!

Discussion in 'De lounge' started by Sila24, Oct 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hahhahahahahhhh das pas errrrrrrrug :D

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hahhaha :D:D:D:D:D

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik biecht op dat ik me er soms aan stoor dat de meest vreselijke dingen die vaak het welzijn van baby's en kinderen aangaan, door mensen gefilterd worden om hier bij het kopje media en televisie neer te zetten. Er staat wel schokkend voor, maar toch lees je de kop dan en weet je al genoeg.

Als ik dit soort berichten wil lezen dan zoek ik het zelf wel op. Dagelijks dit soort berichten onder ogen komen is niet goed voor je vertrouwen in de mensheid denk ik.

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    bij mij dus andersom haha ik was toen ook heel stil en in mezelf gekeerd tot ik er genoeg van had...
    maar heb wel spijt dat ik zelf ook nog gepest heb hoor, had beter moeten weten maar dat is denk ik de frustratie dat je het zelf hebt meegemaakt...
    gelukkig weten we nu beter :)

5. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    je hebt pb meid ;)

6. suikerboon

suikerboon Bekend lid

Dec 30, 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    bedankt hoor:) hier komt ie!
    ben wel wat zenuwachtig :))

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik biecht op dat ik naar een dietist ga , en niet helemaal eerlijk ben over mijn eetpatroon:D:D

8. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    haha heeeel herkenbaar heb ik ook een keer gedaan naar dietist maar eigenlijk stond ik er zelf niet helemaal achter en had ik echt totaal geen zin om streng te gaan lijnen dus heb toen ook niet alles eerlijk verteld schaamde me een beetje haha

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Dat heeft toch niets met opbiechten te maken, is gewoon een ergernis ;)

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik wil zelf naar de dietist niet dat ik moet heb alleen wat overgewicht maar omdat ik bezig ben met zwanger worden ben ik bang dat ik echt eindig aals ma flodder :D Maar ze geven ook niet echt een dieet ofzo:D

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik biecht op ....

Vrienden van ons hebben echt hele gave en dure* dingen en daar pronken ze ook mee (logisch, zou ik ook doen).
    Soms, als ik hoor dat er iets stuk is, of niet helemaal werkt zoals ze verwacht hadden of zoiets dergelijks, dan betrap ik me op gevoelens van leedvermaak. Misschien een lichte vorm van jaloezie? Slaat nergens op, want alles bij elkaar hebben ze het echt niet significant beter dan wij.

*dingen die normaal duur zijn, maar die ze voor spotprijzen gekocht hebben.

12. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Ik biecht op dat ik soms echt een enorm kreng ben.

Heb van die momenten op een rotdag dat ik me even beter wil voelen dan andere en dan ga ik andere dus afkraken en idiote dingen over ze zeggen :)

(zijn wel mensen die geen vrienden zijn, scheelt weer iets ;))

13. Quiliana

Quiliana Actief lid

Jul 21, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    @blondi, dat ken ik, doe ik ook weleens

Heb trouwens nog wat op te biechten, wilde een nieuw topic openen maar bij deze hoeft dat dus niet.

Ik biecht op dat ik het liefst alle banden met mijn moeder wil verbreken, maar ik niet zo goed durf omdat het een vrij grote stap is. ik wil er wel dieper op ingaan, maar wil ook dit topic niet vervuilen dus laat ik het hier maar bij......

Wat een enorm zelfzuchtig, egoistisch mens is dat eigenlijk... en nee dit is niet iets van de laatste tijd maar speelt al een aantal jaar.

ben blij als ons huis af is en ik hier weg kan, zit ik lekker alleen met mijn schatjes die weten wat liefde is....

14. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oei das een lastige situatie want dat is idd dat je niet even zomaar doet! succes met je beslissing !

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Je mag me wel een PB sturen hoor ;)

16. MiSe

MiSe Niet meer actief

Mij mag je ook pb-en hoor, ben errug nieuwsgierig geworden, hihi..

17. Quiliana

Quiliana Actief lid

Jul 21, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    jep, maar ik laat het voorlopig even op zijn beloop, aangezien ik binnen 3 a 4 weken weg ben, ik verhuis naar een ander dorp en ik verwacht dat het contact toch minder word.... trouwens weet stiekem al dat het contact minder word.... dus wie weet hoef ik het niet te verbreken...

18. suikerboon

suikerboon Bekend lid

Dec 30, 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Curieuzeneuzen :))

19. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    idd dan zou ik het even aankijken, wel vervelend als het contact zo slecht is... hoop voor je dat je dan wat rust hebt als je wat verder weg woont want het zal ongetwijfeld aan je vreten zo ..
    succes met verhuizen ook !

20. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Een ergernis kun je ook opbiechten ;)

Share This Page