ik biecht op dat ik op de basisschool met een vriendinnetje eens in de pauze het pispaaltje uit de klas met zijn eigen sjaal heb vastgebonden aan een lantaarnpaal. De lantaarnpaal stond uit het zicht van de school waardoor niemand in de gaten had dat hij daar vast zat. Uiteindelijk kwam hij veels te laat binnen en kreeg op zijn donder dat hij te laat was. Hij durfde het ware verhaal niet toe te geven en moest nablijven.. Achteraf vind ik het echt een vreselijke actie van mijzelf.
Zulke grappen met iemand uithalen is nog nooit bij mij opgekomen, dat gaat mij te ver. Hoe oud was je toen je die grap uithaalde?
Op mijn 15e wilde mijn beste vriendin een string stelen bij de h&m, dus hoppa, samen in het hokje, ze gaf de string aan mij en ik deed hem onderin de tas. Het was haar tas maar die gaf ze aan mij in de winkel omdat ik het beter durfde. Eenmaal buiten de winkel opgepakt, naar het bureau en ondervraagd natuurlijk. Omdat ik het zo oneerlijk vond dat die string van haar was, en ze mij de tasd gaf, heb ik gezegd dat zij hem in de tas had gestopt(want dat is blijkbaar het moment van diefstal), terwijl zij natuurlijk vertelde hoe het echt zat. Tot op de dag van vandaag blijf ik volhouden dat zij hem er in deed als mensen er naar vragen, omdat ik het nog steeds irritant vind haha.
jaar of 6 denk ik. Ging ook te ver ja, heeft mn mama me wel laten weten toen was ook niet mijn idee, maar dat van mn vriendinnetje. En sja, dan ga je daar in mee he...
Haha kon me al niet voorstellen dat je op een echt latere leeftijd zoiets zou doen Haha tja ik zou me er dan nu nog schuldig over voelen als ik jou was
Ik biecht op dat ik als klein meisje andere kinderen konijnenkeutels heb laten eten onder het mom dat het dropjes waren...
Oei, ik heb er ook nog wel een: Ik heb een jongen (nee, niet mn mannetje van nu ) weleens uitgelachen om de grootte van zn ... you-know-what En dat ging echt niet express, het gebeurde gewoon....maar het was ook wel erg hoor...
Haa Luna, lange tijd niet gesproken Hoe is het met jou? En jullie mannetje?? Ik volg sommige oktobermama's nog wel een beetje hier hoor, ik schrijf alleen niet meer mee in 1 bepaald topic En mn onderschrift...ja ik vond hem zelf ook wel errug leuk...en een beetje een knipoog naar hier op het forum haha.... precies zoals het is zoals je zelf al zegt
Hier alles goed alleen momenteel is hij wat ziekjes. en hoe is het met jouw meiden? Ik reageer ook steeds minder eigenlijk op zp. Dat onderschrift is indd geweldig.. ***sorry dames dat we even offtopic gingen***
Dat ik jalours ben op meiden die wel "makkelijk" zwanger raken. Wij hebben tot nu toe alles tegen gehad en zo nu en dan is dat wel confronterend. Maar goed, ik gun het jullie wel!!
ik biecht op dat ik vroeger 100 gulden heb gejat van mijn broer en vriendinnetjes van mij daarvan de schuld heb gegeven, het werd zelfs zo erg dat mijn vriendinnetjes naar school moesten komen met hun ouders om maar eens bekent te maken wie die 100 gulden nu had....... toen heb ik maar verteld dat ik diegene was *schaam schaam* mijn moeder schaamde zich ook heeeeeeeel erg voor mij.......wat ik nu echt wel snap..........
Ik ben jaloers op meiden die het vol kunnen houden om minimaal 4 dagen te werken, hun huishouding op orde hebben, spontaan zijn, makkelijk kletsen, een leuk sociaal netwerk hebben, feestjes hebben, uit stappen gaan, leuke dingen doen met vriendinnen. Die gewild en populair zijn en humor hebben. Alles wat ik voor mijn gevoel niet ben en heb.
Leuk topic. Ik heb eens een beurs gejat (echt een te lelijk ding, maar goed) op de markt toen ik een jaar of 14 was. Dat kraampje staat nu nog steeds elke week op dezelfde plek met dezelfde man als verkoper. We zijn nu 12 jaar verder en ik krijg het nog steeds benauwd als ik erlangs moet lopen. Alsof ze me nu nog gaan pakken hahaha.
ja idd sinds ik verhuisd ben is mijn sociaal leven ook hard achteruit gegaan ben ook jaloers op mensen die heel sociaal zijn en veel vrienden hebben
Ik herken dat, niet over het werken, maar wel of het hebben van een sociaal netwerk, populair zijn etc. Heb dat nu niet meer zo erg, ben nu aardig tevreden met m'n vrienden en m'n leven, maar vooral vroeger had ik het er behoorlijk moeilijk mee, vooral omdat ik zo onzeker was dat ik moeilijk vrienden maakte en in de praktijk veel alleen was.
Ik heb een abbo op de sportschool, maar ben alweer bijna 4 maanden niet meer geweest, betaal dus al een tijdje voor niks. Nu moet ik wachten tot febr. en dan kan ik het opzeggen. Abbo loopt namelijk t/m april. En je moet 2 maanden van te voren opzeggen. Ik denk wel steeds, deze week pak ik het weer op, want ik moet sowieso nog t/m april betalen, dus dan kan ik beter nog wat gaan. Maar hoe als ik me dan heb voorgenomen om te gaan, blijf ik liever lekker thuis hangen in mijn huispak.