Weglopen als ik woorden heb met mijn vriend en dan zeggen dat ik moet plassen. Dan ga ik lekker rustig op het toilet niets doen want ik hoef niet te plassen. Hihihi, want als ik gewoon wegloop is het helemaal raak. Verder ben ik heel braaf als ik er zo eens over na denk. Groetjes, Mirelle.
Ik wil graag opbiechten dat ik als mijn schoonmoeder op visite komen haar altijd thee voorzet waar ik al een suikerklontje in heb weggeroerd. Dit omdat ze me altijd irriteert met haar verhalen over afvallen en dat het voor mij misschien ook is goed zijn zijn op de lijn te letten en zeker nu! Ze neemt ook bijna altijd zelf haar zakjes thee mee, want ze beweert "speciale dieet thee" te hebben.. (jaja) Daarnaast beweert ze sowieso niks te lusten met suiker erin, dat proeft ze meteen! Blijkbaar niet By the way, ze kan wel gewoon tegen suiker hoor dus ik vergiftig haar echt niet
hmm mijn biecht. ik zou vandaag gaan opruimen strijken en wassen.. had ik ook gezegd tegen het mannetje hijis toch pas volgende week weer thuis dus ik lekker uitgesapen en alleen achter de pc gehangen en als die dan vraagt wat heb je gedaan sgat vandaag? uhhmm opgeruimd hihi. erg ben ik he
die van die suikerklontjes vinds ik echt een goeie. vanmorgen stond mijn beste vriendin voor de deur met 4 grote appelflappen nou paar mokken koffie erbij en lekker dat ze waren. tja daar gaan je goede voornemens
Als ik een scheet laat en het stinkt zeggen dat het de hond was....Die dan een heel verbaasd gezicht trekt, gek hè?
Ik ben elke dag aan de lijn, maar toch haast elke dag wel een snoepje ete ( stiekem ) haha. Mijn voornemen is na de ramadan streng te gaan lijnen.
En nu dan een echt schandalige biecht: ik denk dat ik een beetje verliefd ben op iemand anders dan mijn man! En hoop heel erg dat het overgaat!