Biechtstoel deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Waxinelichtjes, 12 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.317
    810
    113
    Mijn super lieve man heeft via internet een mooie bos bloemen besteld en thuis laten bezorgen zondag. Waar ik dan van baal, dat ik het toch vervelend vind, dat dit ruim 30 euro kost. Hij doet onwijs zijn best, heb dus uiteraard niks over de prijs gezegd.
     
  2. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.523
    4.381
    113
    Daar mag je niet over zeuren vind ik ;) hij heeft eraan gedacht en iets moois besteld...
     
    Louise11110, Iertje81, Marti en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.317
    810
    113
    Zeker! Baal dan ook van mezelf en niet van hem haha
     
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.130
    15.199
    113
    Het geld vliegt eruit deze week :oops:
     
    Vitamientjuh en Nummer4 vinden dit leuk.
  5. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Hier nog erger, mijn man was het niet vergeten maar vond het gewoon onnodig er iets aan te doen evenals de kinderen.
    Je kan wel aanvoelen de sfeer zondag en maandag bij ons thuis was denk ik.........
    Ik heb man ook heel duidelijk gemaakt dat het feit dat hij is opgevoed met dat je moeder niet belangrijk voor je is dit niet is wat ik mijn kinderen mee wil geven.
    Die boodschap is wel aangekomen. Ik hoef geen kado's maar een ontbijtje oid was leuk geweest, gewoon gevoel dat er moeite gedaan word.
    Maar mijn man is niet zo geweldig met dit soort dingen, voor mijn verjaardag kreeg ik een grillpan en voor kerst handdoek haakjes. Tja dat wilde ik toch graag?! was zijn reactie (ehm, jazeker maar niet als kado)

    Verder draagt hij me op handen en verzet de wereld voor me als het moet maar met dit soort dagen is hij een lul
     
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik denk dat ik de sfeer wel aan kan voelen. Mijn man had zaterdagavond namelijk flink geborreld in de tuin met een vriend en ging pas laat in de nacht naar bed. Toen ik zondag wakker werd om 10.00 uur lag hij te snurken op de bank. Ik had moordneigingen.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  7. Lils

    Lils Bekend lid

    11 sep 2017
    614
    648
    93
    Vrouw
    Mijn biecht is dat ik echt niet snap wat de big deal van moederdag is:oops:. Net zoals valentijnsdag trouwens, dat vind ik pas echt grote onzin:oops:. Het is zelfs zo erg dat ik meestal zorg dat ik iets anders te doen heb op valentijnsdag, omdat ik weet dat mijn vriend wel in staat is om iets romantisch te plannen en ik daar dus weer kriegel van wordt..

    Wat dat betreft ben ik eerder de man in de relatie:roflmao:
     
    username, Strandbal, Novi en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. suikerfee

    suikerfee Fanatiek lid

    13 jan 2010
    1.694
    361
    83
    Leuk biechten :D
    Ik raak ineens opgewonden van mijn vrouwelijke collega, ik schrok me kapot :oops:
    Ik wilde haar zo graag aanraken, voelen, ruiken knuffelen :oops:
    Maar jeetje ik begon er spontaan van te stotteren, mijn man vind het prachtig :roflmao:
     
    Gewooniemand, YellowEyes, Oilell en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Eefje00

    Eefje00 Fanatiek lid

    27 okt 2014
    1.504
    638
    113
    Hier net zo. We doen helemaal niet aan moeder/vaderdag. Geven elkaar ook heel weinig cadeaus op andere momenten. We kopen t gewoon zelf als we iets willen hebben. Ik hecht 0 waarde aan zulke commerciële dagen. Geef trouwens ook niks om m'n eigen verjaardag en vier t ook niet.
     
    kadootje en Vergeten vinden dit leuk.
  10. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Meneer van PostNL stond aan de deur met een pakket van Zalando. Was al weer vergeten dat ik daar ook wat besteld had :|
     
    Gewooniemand, Oilell, kadootje en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. Nougat

    Nougat Fanatiek lid

    27 mei 2018
    2.650
    1.185
    113
    Het duurt tegenwoordig ook lang dat ze bezorgen.

    of heb je zoveel besteld dat je het vergeten was? :D
     
    hummeltje5 en Meiske2015 vinden dit leuk.
  12. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Het is niet het feit dat mijn man me iets zou moeten geven maar vnml de bewustwording meegeven om eens een keer extra aan je moeder te denken. Zeker nu mijn oudste puber is en ik zo ongeveer mama hotel en voetveeg. En dan zie ik het als mijn mans taak de kinderen daarin te begeleiden.
     
    Gewooniemand, Apie1, jojo85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.224
    3.670
    113
    Ik moet opbiechten dat ik tegen de kinderen vertel dat ik het zo fijn vind voor ze dat de scholen weer begonnen zijn maar ik vanmorgen thuis heel hard heb gehuild omdat ik ze zo mis en het zo fijn vond de afgelopen 8 weken
     
    Picaris, Indire en hummeltje5 vinden dit leuk.
  14. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Haha, met een baby? Dat is wel een topcadeau inderdaad :)
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  15. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.247
    113
    De baby komt volgende week al. :roflmao:

    Nee ik wil een uitgebreid ontbijt regelen, met een lief kaartje en een cadeau. Hij heeft zo ontzettend veel gedaan en mij ontlast, dat hij dit echt verdiend. Het liefst geef ik hem een dagje weg, maar ik denk dat het door de covid nu niet gaat anders had ik hem laten parachute springen. :D
     
  16. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Beide haha.
    Duurt inderdaad al lang voordat het bezorgd wordt maar dat vind ik niet zo’n probleem. Zijn rare tijden nu.
    Maar had wel bij diverse winkels wat besteld en dan raak ik wel de draad kwijt :roflmao:
     
    hummeltje5 en Nougat vinden dit leuk.
  17. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.867
    5.547
    113
    Vrouw
    Ik ben zondag ook chagerijnig geweest.
    Man zat zaterdagavond tot 3:30 een of andere serie te kijken op Netflix, om 6:30 wordt de jongste wakker en vraagt hij doodleuk of ik naar beneden kan gaan omdat hij nog moet slapen.
    Uiteindelijk vroeg hij me in de middag wat er was, en heb ik bits gezegd dat ik op moederdag wel verwacht had op z'n minst eens tot 8 uur in m'n nest te kunnen liggen.
    Hij kijkt de kinderen aan en zegt heel flauw en lachend: "hebben jullie nog wat gekocht voor moederdag?" (Ze zijn 9 en 5 en we wonen op ong 10km afstand van de dichtsbijzijnde winkelstraat).
    Ben uit m'n slof geschoten. Nee, cadeaus hoeven echt niet voor mij, maar één ochtend per jaar het gevoel krijgen dat je het waard bent als moeder.
    "Maar wanneer had ik dan naar de winkel moeten gaan?" Vroeg hij (serieus ook nog)
    NIET! Maar laat me dan uitslapen en breng een kopje thee ofzo, maak met de kinderen een schaaltje muesli klaar en kom gezellig op bed zitten met z'n allen, dat, lieve man van me, is moederdag.

    Nee, ik ben dan wel zo dat ik dus ook uit wrok niks wíl doen voor Vaderdag. Aan de andere kant ga ik wél serieus uitpakken met knutsels en ontbijt zodat hij zich schuldig gaat voelen. Dat is een veel betere 'wraak'. :p


    Goh, het zit idd nog best hoog :roflmao:
     
    Gewooniemand, YellowEyes, Syane en 10 anderen vinden dit leuk.
  18. Kasya

    Kasya Niet meer actief

    We eten al voor de 2e keer deze week afhaal omdat ik gewoon te moe ben om te koken...
     
    Summerbelle en hummeltje5 vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Nou dat gevoel had ik dus ook! Het gaat me niet om de kado's al had hij met de kinderen samen een kleurplaat gemaakt, een teken van waardering was gewoon erg welkom geweest en daardoor was ik erg teleurgesteld. Ik kon wel uitslapen maar dat doe ik altijd op zondag. Toen ik beneden kwam lag hij half dood op de bank met een kater. Galmde nog uit dat ik straks een ontbijtje zou krijgen toen ik zei leuk zo wakker worden op moederdag, maar heb uiteindelijk om half 1 zelf maar een eitje gebakken want hij was niet vooruit te branden.
     
  20. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.867
    5.547
    113
    Vrouw

    Ik wilde op leuk klikken maar we hebben een 'niet leuk' knop nodig.



    Ohja, nog wat... de jaarlijkse opmerking "je bent m'n moeder niet" is uitgebleven. Ik heb hem wel gevraagd of hij zijn eigen moeder nou niet eens zou bellen.
     
    hummeltje5 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina