Biechtstoel deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Waxinelichtjes, 12 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Nou die heeft hij ook geroepen. Want hij zei tegen zoon heb jij niets voor mama gemaakt of gekocht? Toen zei zoon nee jij wel? En zijn reactie daarop was nee want mama is niet mijn moeder :mad:
    Ik denk dat het me vooral zo tegen valt omdat hij eigenlijk tot nu toe elk jaar flink heeft uitgepakt met moederdag. Ik had gewoon een verwachting en daardoor nu een teleurstelling.
     
  2. Ballyss

    Ballyss Bekend lid

    18 aug 2018
    508
    598
    93
    Vrouw
    hier ook zo erg, ik zie in de postNL app dat er morgen een pakket bezorgd wordt.. maar ik heb geen idee wat er in kan zitten.
    Ik bestel vrij veel online, maar deze naam zegt mij echt helemaal niks.. ik ben benieuwd
     
    Nina Sanders, hummeltje5 en Meiske2015 vinden dit leuk.
  3. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.867
    5.548
    113
    Vrouw

    Och, mijn leven is gevuld met teleurstellingen. Je zou haast denken dat het went :roflmao:


    Zonder gekheid, je man was op moederdag een *piep*. Aan verwachtingen moet je gewoon voldoen ;)
     
    hummeltje5 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. Ik voor de corona crisis elke week extra geld opnam bij de boodschappen.
    We hebben een gezamenlijke rekening maar als ik met vriendinnen ging lunchen betaalde ik het daarvan in plaats van de gezamenlijke rekening.


    Hij zal het geen probleem vinden hoor, maar zo voelde het meer van mijzelf.
     
    Indire en Paardenbloem vinden dit leuk.
  5. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Ik heb na zo’n actie (kreeg alleen een boek zonder cadeaupapier in m’n handen gedrukt op Moederdag) juist een keer met Vaderdag extreem uitgepakt qua cadeautjes, ontbijt etc. Toen voelde hij zich wel behoorlijk lullig:D
     
  6. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Haha. Spannend zo’n verrassing!
     
  7. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.867
    5.548
    113
    Vrouw

    Warme broodjes ✓
    Glaasje jus ✓
    Kopje thee ✓
    Tekeningen van de kinderen ✓
    Schilderijtjes met handafdrukken ✓
    Kinderen die papa te vroeg en te ruig wakker maken als hij die avond er voor weer tot half 4 heeft liggen netflixen op de bank ✓✓✓
     
    Gewooniemand, Marsepein, Nellie4 en 10 anderen vinden dit leuk.
  8. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    :roflmao:
     
  9. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.867
    5.548
    113
    Vrouw
    Geloof me, hij zal het weten.

    Ik denk dat ik de Moederdag bingo die hier al een week op het prikbord hing ga veranderen in Vaderdag bingo, en de kinderen alles laat uitvoeren de hele dag door. Hem zo in de watten leggen dat hij niet anders kan dan zich lullig voelen. :evil:
     
  10. Vandaar de uitdrukking.. Mijn wraak zal zoet zijn!
     
  11. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.561
    13.129
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    OMG wat een heerlijk, kort verhaal was dit om te lezen :D
    Maar ben wel blij dat ik zelf de hoofdpersoon niet ben :roflmao:
    Zou me echt lastig lijken!
    Ooit, toen ik zelf stagiaire was, hevig verliefd geweest op een andere stagiair. Man man man dat was ook echt door Jan en alleman te zien zeg maar dat we elkaar leuk vonden! Kan het zo weer terughalen :oops:

    Wat suf dat ik deel 1 compleet heb gemist!
    Ik begin eerst maar eens bij de eerste 3 pagina's van deel 2 ;) :p
     
    Louise11110 en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  12. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.561
    13.129
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Zie nu pas je nieuwe onderschrift. Nog gefeliciteerd! :)

    Beetje minder dat je ook nu weer onzeker bent, maar dat overleef je ook wel weer :)
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  13. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.561
    13.129
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Zelfs al zou de baby niet volgende week al komen gaat ze vaderdag niet redden want dat is 21 juni pas ;)
     
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dit idd. Mijn man heeft vorig jaar ook nauwelijks wat aan moederdag gedaan. Maar kwam ook meer door de omstandigheden, niet omdat hij er te beroerd voor is. Ik heb hem laten weten echt pissig te zijn. Was toen immers weer zwanger en aan mijn verjaardag hadden we ook al niks gedaan (dit op mijn verzoek want in dat weekend gingen we verhuizen). Ik was echt teleurgesteld.

    Met vaderdag heb ik uiteraard wel een lekker ontbijt gemaakt en er wat bijzonders van gemaakt omdat ik ook richting mijn kinderen wil mee geven dat een blijk van waardering fijn is. Maar een kado? Nee sorry, daar kon hij echt naar fluiten.

    Nu met moederdag was hij jarig. Omdat ik dat stom vond heb ik voorgesteld dat die dag gewoon in het teken van 'papa's b-day' stond en dat wel eind mei (als we weer thuis zijn na onze verbouwing) moederdag wel inhalen. Ik heb behoorlijk uitgepakt voor zijn verjaardag (bijdrage v een nieuw horloge, mijn man is nogal van de ehhh, Zwitserse meesterwerken om het maar zo te zeggen (ook ik ben wel horloge fan en heb eea liggen) én een onwijs mooie Boretti bbq die hij écht al lang wilde. Ook als blijk van mijn waardering omdat ik super blij ben dat hij helemaal zelf aan de slag is gegaan om de tuin helemaal zelf op te knappen voor en achter. Alles eruit, borders maken etc etc. Dat heb ik erbij vermeld.

    Nou, als hij serieus eind mei niets voor mij kan doen als blijk van waardering, dan mag hij weer fluiten naar een kado. Dan koop ik waarschijnlijk een heel groot kado voor mezelf, omdat ik mijn verjaardag in deze lockdown ook niet kon vieren (wilde weekend samen weg maar kan nu natuurlijk niet).

    Ik ga niet smeken om een blijk van waardering, maar ohhhhh hij zal het wel even te horen krijgen. Sowieso.
    Wedden dat ik dan de hele zomer heerlijke bbq maaltijden krijg? Hahaha!
     
    Gewooniemand, Vitamientjuh, Oilell en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dat zet me wel weer aan het denken. Want eigenlijk heb ik ook de kinderen ermee als ik helemaal niets doe aan vaderdag om hem terug te pakken.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Biechten:

    - ik beheer onze financiën. Ik vind die controle heerlijk al kan ik me goed voorstellen dat mijn man dit beklemmend vindt. We hebben 1 rekening en hij mag uiteraard zelf geld uitgeven, maar ik zie dat dus gewoon altijd. Uit nieuwsgierig vraag ik dan vaak waaraan (ik ben oprecht nieuwsgierig) maar dat voelt voor hem als controleren.. oeps....
    - ik erger me kapot aan de oudste als hij nep mee gaat huilen wanneer onze baby huilt. Echt. Doe normaal. Er komen geen eens tranen en het vervolg is vaak een hysterische bui. Doe normaaaaaaaaal alstublieft! :eek:
    - ik scheld onwijs veel. Niet in het bijzijn van anderen of zeker niet de kinderen. Maar als ik alleen ben, jeetje.. schrik soms van mijn eigen vocabulaire.
    - mijn guilty pleasure is the bold and the beautyful :oops:
     
    Gewooniemand, Vitamientjuh, Luna86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    En de oudste vindt het zó leuk om te kleuren en mee te helpen met het ontbijt, koffie te zetten en op de kaart te 'schrijven'.. ;)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik ben verslaafd aan kleding shoppen, maar in het kader van minimaliseren en duurzaamheid, heb ik een half jaar geleden besloten voorlopig (zolang ik nog meer dan voldoende zo goed als nieuwe kleding in de kast heb) nauwelijks wat te kopen (in ieder geval minder dan wat ik weg doe), behalve ondergoed e.d. uiteraard. En dus heb ik vanavond 5 bh’s besteld die ik eigenlijk nog niet echt nodig heb....:oops:
     
  19. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik lieg soms een beetje over de prijs van kleding/schoenen die ik koop.
    Geen grote verschillen hoor, max 30 euro verschil. Tot een bedrag waarvan ik weet dat mijn man het een schappelijke prijs vind.
    Terwijl het hem eigelijk helemaal niks uitmaakt want hij weet dat als k het geld er niet voor heb,het ook niet eraan uitgeef.
     
  20. Vergeten

    Vergeten Bekend lid

    1 dec 2019
    989
    1.712
    93
    Vrouw
    Als ik boos ben op man, maak ik spaghetti bolognese als avondeten. Hij lust het echt niet, dus heeft vanavond gewoon een boterham voor zichzelf gesmeerd. Gelukkig houden kinderen net zo veel van spaghetti als ik:D
    Maar hij heeft het ook niet door, dat ik het expres maak en vanmiddag was het alweer goed tussen ons (was niet eens een reden om boos te zijn, ben gewoon chagrijnig 's ochtends en vind hem dan zooo irritant, dat ik hem wel kan wurgen:oops:), maar ik had het gehakt al ontdooid, dus pech voor hem.
     

Deel Deze Pagina