Biechtstoel deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Waxinelichtjes, 12 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ohh neeeeee ik ga hem niet op ideeën brengen :eek::roflmao:

Gelukkig kijkt hij nu ook graag brandweerman Sam.

Zit me wel te bedenken dat die vandaag ook jarig was in 1 vd afleveringen :$.

2. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ik ben oprecht jaloers! Wou dat ik de interesse kon vinden voor dat spel en een potje kon doen met m’n jongens maar heb er zo’n afkeer van.

Denise K, Bellybell en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Geweldig hier exact hetzelfde maar ik ben dan ook van de oude stempel en opgegroeid met Mario. Oh man wat was het heerlijk om dat te spelen zeg!

Lamode, citroenrasp en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb nog een oude gameboy met super mario en tetris die elk jaar nog mee gaat op vakantie :roflmao:
    Nadeel is dat die met mario niet opslaat waar je was. Dus uit is opnieuw beginnen :p

hummeltje5, citroenrasp en Marsepein vinden dit leuk.
  5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Oh grappig, dat is de mijne t volgende jaar dan echt vergeten. Kreeg nu voor mn verjaardag wat (jaren niet t geval geweest, maar ik vier t dan ook niet echt alleen vanwege mn dochter doe ik er wat aan met een taartje, kaarsje en wat slingers ofzo) gelijk maar ingevuld dat dat ook gelijk voor moederdag was.

Maar uberhaupt knutselt hij niet met de kleine meid. Hoogtepunt is een kleurplaat kiezen en met haar iets kleuren, eens per twee weken/maand ofzo.

In t kader van biecht: zou t fijn vinden als ie wat minder met zn telefoon speelde en meer met zn dochter. Klote idle games. Kan er wat van zeggen en dan pakt ie een boek, voor eventjes, en binnen mum van tijd zit ie weer een of ander stom spelletje te spelen. Denk ik "hallo, tis maar 1x klein".

hummeltje5, Muisje2016 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.690
    113
    Waarschijnlijk spelen ze het te veel?

7. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Nee alleen in het weekend en Max 2 uur. Heb gewoon een hekel aan de spellen van tegenwoordig.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ja hier ook. Mario, spellen die rechtuit gaan. En waar het duidelijk is wat je moet doen en verzamelen.:roflmao:
    Maar spellen zoals Zelda dat je 360 graden de rondte in kan? Nee, niet echt voor mij weg gelegd. Raak er ook vaak de weg kwijt.:oops:
    Paar weekjes Zelda breath of the wild gespeeld. Mooi spel maar verder....
    En nu spelen m'n kinderen het. Zelfs de jongste en ze zijn mij al ver voorbijo_O
    Blijf ik uren en soms dagen op 1 plek hangen omdat ik gewoon niet weet wat ik moet doen of hoe ik eruit kom en zij doen het even.
    Ik zit er gewoon zo :confused: naar te kijken

hummeltje5 vindt dit leuk.
  9. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Haha herkenbaar! Een paar maanden terug was de pop al voor de 100e keer 1 jaar geworden :roflmao::| Als traktatie hadden we pepernoten. Screenshot_20200521-153154_Instagram.jpg

10. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Wat verdrietig! Sterkte met deze moeilijke beslissing :(

Emma86 vindt dit leuk.
  11. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Haha super leuk! Die slingers er ook bij :D

Schuurpapier vindt dit leuk.
  12. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.690
    113
    A oke zo. Fortnite vind ik juist wel meevallen. Geen bloed, niet realistisch.

13. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Ik vind dat schieten zo naar. Maar goed ik ben nog van de happy spellen en die bestaan helaas niet meer.

Annemeis vindt dit leuk.
  14. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.186
    823
    113
    Biecht:

ik doe altijd alsof ik net als m’n collega’s knetterhard werk maar in werkelijkheid bereid ik alleen het hoognodige voor, het is allemaal zo voorspelbaar, ik houd tijd over en verveel me regelmatig op m’n werk maar dat laat ik vooral niet merken.

Lies1611 vindt dit leuk.
  15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Heb je geen baan waarbij je aan je leidinggevende aanvullende werkzaamheden of extra taken kunt vragen? Ik moet er niet aan denken dat ik mij zou zitten vervelen op mijn werk. Zo geestdodend en de dagen duren dan erg lang.

hummeltje5, Marti, Syane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.186
    823
    113
    helaas, ik werk in het primair onderwijs en verder groeien kan al snel niet meer. Alle leuke banen die ik tegenkom moet je een universitaire opleiding voor afgerond hebben.
    Gelukkig ben ik al een paar jaar aan het studeren, over minder dan een jaar hoop ik mijn WO papiertje te hebben en dan ga ik solliciteren naar banen met meer uitdaging.

Madelie vindt dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb vandaag de @Ysabella truc gedaan. Tegen zoon gezegd dat hij even op zijn zusje moest passen omdat ik op zolder de was moest doen. Daar staat ook een grote vriezer en toen heb ik een Magnum zeezout karamel ijsje gegeten :oops:

Vero0504, hummeltje5, Lies1611 en 19 anderen vinden dit leuk.
  18. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Dat ik erachter ben gekomen aan de hand van de topics over de ligging van de tuinen dat ik dus helemaal niet weet in welke richting onze tuin ligt. :oops:

Geen flauw idee.. :o:

hummeltje5, Lies1611, Gewooniemand en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Foei!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017