Wij hadden idd de makelaar beledigd. Hij nam het heel boos op dat bod van ons. Grappig detail 2,5 maand later mailde hij me of we niet nog eens konden praten. Vraagprijs was 600.000. Wij boden 530.000 en wilde tot 550.000 max gaan. Vraagprijs is nu 540.000....en het staat er nog steeds. Verkopers zijn er inmiddels uit.
Ons huis was al 25 naar beneden wij hebben nog 25 minder geboden en we hebben inmiddels de sleutels. Ons huis hadden we scherp in de markt gezet en we hebben de vraagprijs gekregen.
Wij hebben toen we ons huis kochten 50.000 onder de vraagprijs geboden. Ook een opknapper. Werd heel negatief op gereageerd, waarop wij hebben gezegd jammer dan. Vreselijk vond ik het, ik had mijn hart al verloren aan het huis, maar mijn man is een harde onderhandelaar. Dag later hing hun makkelaar alweer aan de telefoon. Of we niet toch nog wilde praten met een tegenbod van 5000 boven ons bod. Daarvoor lieten we het niet meer schieten natuurlijk. Kortom, gewoon proberen.
We hebben net een huis gekocht, met 45K onder de 2e verlaging. (Totaal 125 onder de eerste vraagprijs). Dus het kan! Nee heb je, ja kan je krijgen!