Hallo allemaal Ik ben bezig met de zoektocht naar een nieuwe fiets. Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met de cortina roots transport drie versnellingen??
Ik heb die fiets, de mama uitvoering. Prima fiets, ben er blij mee! Fiets lekker, fijn stuur, handig met transportrek en ook niet onbelangrijk, aantrekkelijke prijs.
Heb al een proef rondje gedaan, fietste wel fijn. Stuur was wel even gek, maar is kwestie van wennen denk ik?
Heb zelf degene met 7 versnellingen. Vind ik persoonlijk fijner. Mijn vriendin heeft er 1 met 3 versnellingen en daar heb ik een paar dagen op gefietst. Deze is ook fijn. Het stuur went inderdaad en heel snel ook.
oooo de Cortina I LOVE IT!!! Moet alleen nog tot en met februari 2014 wachten voor de nieuwe collectie binnenkomt Gelukkig kan mijn zoontje nog niet zitten. Sorry je hebt niets aan deze post
Ik heb ook de mama variant, fiets prima! Stuur went snel. Ik heb wel een nadeel, hij ging vrij snel roesten bij oa de bagagedrager. Moet er wel bij zeggen dat mijn fiets altijd buiten staat (helaas in de stad geen plekje voor een schuur )
Volgens mij doet elke fiets dat in weer en wind 😄.. We hebben een schuur dus zal daar geen last van hebben