ik kreeg een email van mijn vriend haha blijkbaar zit er een tekenfilm in zijn hoofd en kan hij er niet op komen.. misschien dat een van de dames er hier wel op kan komen is hij weer verlost hahahaha hier de email: Ik heb een tekenfilm in gedachten en kan niet op de naam komen. Het gaat over een tovenaar en een toverheks. Die zijn broer en zus of neef en nicht ofzo. Die hebben elk een dier, een raaf en een kat. Die raaf heeft een bril op en is slim en die kat is .ja weet ik eigenlijk niet. En die tovenaar en heks zijn niet zo heel goed, en hebben ekle dag een controleur op bezoek die hen in de gaten houd. Het is een tekenfilm voor kinderen van rond de 5 jaar en is best saai, Ik kijk het nooit. iemand een idee?
blijkbaar lijkt een collega heel erg op die controleur haha ik weet alleen niet of dit nu positief is LOL Ik ken de tekenfilm in ieder geval niet maar hij zit echt zijn hersens nu te kraken LOL
ok vage naam hahaha nou ik mail hem ff vragen of het goed is hihi is die ook weer geholpen en kan hier een slotje op! ik ken dat dus echt niet is het al oud ofzo?
ja het is hem! hihi hij is gelukkig! ik heb ff google gedaan en nu herken ik de tekenfilm ook nu we toch bezig zijn weet je de naam van die controleur ook toevallig?