Hoi, Hoi, Gisteren heeft mijn man voor mij gekookt. Nix mis mee natuurlijk. Tijdens het koken vroeg ik wat voor vlees hij aan het maken was. Hij wilde mij bieflapjes voorschotelen. Aangezien dit rood vlees is, heb ik hem gevraagd wat anders voor mij te maken. Heeft hij keurig gedaan. Anyway. Uiteindelijk kreeg ik een bord met aardappels, vlees en groente voorgeschoteld op de bank. Toen ik het op had, begon mijn man ineens over de jus. Er zat wel veel rood ( bloed ) door van de bieflapjes en hij vroeg zich af of dit niet schadelijk was, aangezien ik geen rood vlees mag enzo. Ik werd toch wat ongerust en heb toen 2 glazen cola leeggedronken, omdat dit veel bacteriën doodt. Vanochtend werd ik wakker en was ik toch wat ongerust: stel dat het nu hierdoor mis gaat en ik merkte dat mijn borsten ook ineens niet meer zo gevoelig waren. ( psychisch waarschijnlijk ). Kortom: ik moet even mijn verhaal kwijt en maak mij dus toch wat zorgen. Of is dit niet nodig? Gwennie
Nee joh! Nix aan de hand. Je mag alleen geen rauw vlees. Als het bieflapje goed doorbakken was, mocht je het gewoon opeten. En die jus heeft als het goed is gekookt, dus daar dit ook echt geen bacterie meer in hoor. Don't worry.