werken bij de mac?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door bar, 27 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    kan werken bij de mcdonalds kwaad denken jullie? omdat ik de hele dag moet staan en regelmatig trappen moet lopen en in de baklucht sta enzo?

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Nee hoor. ik werk in de zorg en ik denk dat dat nog wel zwaarder is dan werken bij de McDonalds. Je lichaam geeft evt. zelf wel aan wanneer het teveel/te zwaar word.

3. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ben ik met susanne eens

goed naar je lijf luisteren

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik krijg honger van dit topic. Ik lees de mac en mijn maag gaat knorren, :confused:

Maar ik denk dat als je gewoon naar je lichaam luistert gewoon kunt gaan werken bij de mac.
    Misschien kun je voor het hele dag staan een oplossing zoeken. Misschien kun je bij een loket zitten?

5. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    nee bij ons kan dat niet, we hebben geen mcdrive namelijk. We zitten midden in t centrum van gouda ;)

Haha mijn vriend krijgt elke avond honger als die thuis komt en ik heb me kleren nog aan. Dan stink ik echt naar de mac.. Haha dan zegt ie doe mij maar een big mac..

Mijn lijf heeft nog nergens last van. Het werken gaat goed en het is gezellig met die meiden daar. Dus tot nu toe gaat het nog prima. Ja alleen het staan is best zwaar he.. Maar ja dat went inmidels ook wel weer.

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dat wou ik zeggen meis :) met jouw werken er tig staand

probeer niet te veel op 1 plek te gaan staan en zorg dat je goede platte en stevige schoenen draag

veel plezier in je werk en met je zwangerschap

Deel Deze Pagina