Biefstuk gegeten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wendii88, 2 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Nou, ik weet niet hoe oud jij bent, maar mijn moeder moest toen ze zwanger was van mij, en van mijn broer (wij zijn 29 en 27) júist veel crackers met rosbief (roder vlees bestaat haast niet) eten. Dat zou goed zijn voor haar ijzerwaarden, en ze moest ook zoutloos en suikervrij eten (ivm bloeddruk en insulinewaarden in bloed).
    Ze mocht ook gewoon gerookte zalm etc. eten.

Dus da's niet eens zoooo lang geleden, en toen dachten ze er toch héél anders over dan nu. Trouwens, ik las laatst iets hier van een zwnagere uit Amerika, en die moest ook juist veel biefstukken eten, ook ivm ijzer. Dus het is ook nog eens plaatsgebonden, blijkbaar, al die regeltjes.

Tuurlijk let ik zelf ook wel op nu, en doe geen dingen die 'men' afraadt, maar ik ga er niet extreem spastisch over doen. Eet gewoon een stukje appeltaart, ookal zit daar kaneel in, en eet gewoon brie van de AH.

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Uh.. je mag nog steeds gerookte zalm hoor.. mits deze niet vacuüm verpakt is... Kaneel moet je ongeveer 3 kilo van eten voordat het schadelijk is en de brie van de AH is inderdaad gewoon veilig. Dit even voor de mensen die alles letterlijk nemen en nu topics gaan openen over gerookte zalm, kaneel of de brie van de AH

Deel Deze Pagina