Ik was net bij de AH en zag in de diepvries een doos met rauwe biefstuk liggen. Nou ben ik begonnen met dieten en in combi met onze financieen zou het wel een goede optie zijn om dat eens te proberen. Maar heeft iemand er ervaring mee? Wat vonden jullie ervan?
zijn die van Lidl echt lekker?? wil het vaak proberen maar ben toch bang! Laten jullie em dan de dag vantevoren ontdooien!?
AH heeft ook ossenhaas uit de diepvries maar die is natuurlijk 2 keer zo duur als de biefstuk. Verder ben ik niet heel erg kieskeurig, ik vind lekker goed zat. Het hoeft niet perse super lekker of perfect te zijn. Dus ik denk dat ik het dan toch maar eens ga proberen. Hoe lang van te voren ontdooien jullie het dan?
Ik vind ze heerlijk, heel zacht van binnen. Ik heb het dan over de ossenhaas of hertenbiefstuk. Ik laat ze inderdaad een dag van tevoren ontdooien. Voor het bakken ook op kamertemperatuur laten komen en even laten nagaren in dicht gevouwen aluminiumfolie, dan wordt hij lekker sappig.
Die van AH kan je vlak voor het bereiden uit de vriezer halen. Je kan ze in 't plastic ding, waarin ze verpakt zitten, in warm water leggen om te ontdooien. Dan zijn ze zo ontdooit. Ik bak ze daarna ff om en om bruin in de pan en daarna 15 minuten in de oven op 200 graden. Je moet ze niet vergelijken met die van de keurslager, maar ik vind ze lekker....