Ik heb net weer een boefstukje gegeten. Wel meer doorbakken dan normaal. Maar kan het nou echt zoveel kwaad? Dat mijn moeder zwanger was van mij at ze 3x in de week biefstuk..
nee dat kan geen kwaad als hij maar goed doorbakken is en dus niet meer roze van binnen in verband met de toxoplasmose besmetting. Liefs, Tanya
dat is het nadeel met dit soort dingen: het kan gevaarlijk zijn. Maar het hoeft niet.. van alle 100 biefstukjes zal er misschien maar 1 besmet zijn.. Maar ja als je net die 1e hebt.. Ik neem liever geen risico, ook al mis ik de biefstuk, rosbief en filet americain ontzettend!
Ik heb ook biefstuk gehad. Gewoon goed doorbakken. Lekker, =P~ Ach ik weet niet of dat slim was. Ik dacht als je het goed verhit dat er niks aan de hand is.
als de biefstuk doorbakken is, is er niks aan de hand, je kunt alleen beter geen rood vlees eten. In verband met een bepaalde bacterie.
Volgens mijn verloskundige en de mevr diemijn echo afnam mag je wel gewoon biefstuk. Dit omdat dit puur vlees is waar niet mee gerommeld is. Osseworst en filet american e.d. moet je wel laten staan. Je moet je biefstuk niet rauw eten, maar medium mag dus gewoon wel. Heerlijk!
volgens mij mag het alleen als het doorbakken is en dan vind ik het niet meer lekker.. is net of je schoenzolen zit te eten
Mag idd alleen doorbakken maar goed, als je biefstuk wilt eten en jij voelt je er goed bij dan moet je het zeker niet laten he Er is zoooooooooooooooooveel niet goed om te doen tijdens de zws...zeggen ze
Wel raar dat de een zegt dat het wel mag (mensen die ervoor geleerd hebben, bedoel geen vrienden ed) en de ander zegt dat je het alleen doorbakken mag hebben. Wie heeft er dan gelijk?