Biefstuk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Desjavu, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Nou ik zou het minder erg vinden als mijn kind dat zegt dan dat hij scheld met ziektes .... Laat iedereen gewoon zichzelf uitdrukken en uitspreken zoals hij of zij dat wilt... Als je het vervelend vind kies je gewoon het volgende onderwerp.

Ik heb nog een stevige borrel op 2 dagen voordat ik teste ook met vk over gehad. Maar ze zei maak je niet druk gewoon vanaf dat je het weet geen druppel meer .. ik was toen 3,5 week je hebt dan nog geen bloedband en je vruchtje is nog bezig met de innesteling dus niets om je druk om te maken.

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier ook de dag voor de test nog een paar heerlijke biertjes gehad. En nog steeds gaat alles perfect met de kleine man.

Niet ongerust maken, maar lekker genieten!

3. sieppie

sieppie Niet meer actief

#23 sieppie, 9 jan 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2016
    Wat je zegt klopt, maar daarom mag ik toch wel aangeven dat ik het ook storend vind dit soort taalgebruik?:). Normaal probeer ik inderdaad eroverheen te lezen, maar aangezien er een aantal het zooo belachelijk vinden dat Arr het hier plaatst, wil ik aangeven dat ik haar wel begrijp.:)

Enne...Heb het stukje gemist waarin ik iemand niet in zijn of haar waarde laat.:(

4. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer dan, dan ga je maar ergens anders lezen. Als je daar niet tegen kan moet je niet op openbare fora gaan lezen. Dan ga je maar lezen op fora met gelijkgestemden, dan weet je zeker dat er niemand dat soort woorden gebruikt (hoewel, dat weet je nooit zeker, that's life).

5. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Met niet in de waarde laten bedoel ik dat als je mensen gaat vragen om bepaalde woorden niet te gebruiken op een openbare plek, je eigenlijk niet respecteert dat dat hún manier van praten is.
    Kijk, ik krijg kippenvel van mensen die te pas en te onpas met de k-ziekte gooien, omdat ik daar concrete negatieve ervaringen mee heb. Maar.. ik ga niet aan hen vragen of ze dat woord niet willen gebruiken op een openbaar forum. Het is hun recht om het woord te gebruiken, hoe asociaal en ongepast ik het ook vind.

6. Desjavu

Desjavu Actief lid

29 dec 2015
    306
    0
    0
    Het loopt wel uit de hand, van een simpele godverdomme naar een k-woord... Ja joh. Gaat lekker

7. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Over in je waarde laten gesproken... Er wordt heel vriendelijk gevraagd of het ook netjes kan. Daar kun je dan mee doen wat je wilt, iemand vervolgens volledig afzeiken past daar dan weer niet zo bij. Los van het geloof vind ik het trouwens ook best jammer dat er niet gewoon fatsoenlijk kan worden gesproken maar dat er altijd met krachttermen moet worden gesmeten. Maar als je denkt dat het vreselijk belangrijk is moet je het vooral gebruiken.

Ontopic, alles is al wel zo'n beetje gezegd denk ik. De meeste zwangere vrouwen hebben wel zoiets gedaan per ongeluk hoor, en gelukkig vallen de risico's sowieso heel erg mee. Gewoon niet bewust doen, nu niet meer druk om maken.

8. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Dit was een voorbeeld mijnerzijds. En het begon overigens niet met potverdrie. Ik ondersteunde jou vrijheid van woordgebruik TS, begrijp niet zo goed waarom je mij dan aanvalt.

9. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    In mijn beleving heb ik niet volledig afgezeken. Dat vind ik overdreven. Ik heb nergens gezegd dat ik krachttermen goedkeur, ik gebruik ze zelf ook niet, maar ik zeg alleen dat ik vind dat men op een openbaar forum zelf mag bepalen welke woorden gebruikt worden.

Ik stop nu met deze discussie, mijn visie is duidelijk neem ik aan. En volgens mij is de vraag van TS ook beantwoord.

10. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    #30 Deebje, 10 jan 2016
    Laatst bewerkt: 10 jan 2016
    Zullen we lekker over zwanger worden/ zijn praten? De rest is echt niet zo heel interessant, meer iets voor fokforum... Of de vraag van ts beantwoorden. Offfffffff meer mannen zover krijgen dat ze hier wat actiever zijn hahaha... 😂

11. Desjavu

Desjavu Actief lid

29 dec 2015
    306
    0
    0
    +1 ;););)

Deel Deze Pagina