bier met kleine kids

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Tuurlijk, een drankje is niet erg, maar ik heb het over beschonken/dronken zijn. En in een openbare gelegenheid heb je dat niet in de hand (wat een dronkaard tegen je kind zegt/doet oid)
    Waar 2 ouders zijn moet 1 nuchter blijven. De ander kan wel wat drinken, maar dronken worden vind ik not done... dat bedoelde ik ermee.

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Beide ouders dronken vind ik idd ook niet kunnen.
    Mijn man zegt weleens; joh je kunt toch wel drinken, pakken we een taxi....ehm tuuuuuurlijk haha

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou ik noem je echt geen slechte moeder en weet niet hoe lang die optocht was maar vind 3 blikjes bier voor een vrouw best veel, dat zijn 6 glazen en dan ben je volgens mij best teut. Neem aan dat je wel iemand bij je had?

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik ken best wat vrouwen die na 6 glazen alcohol echt niet teut zijn hoor.

5. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48

ik kan veel hebben dat scheelt ook wel weer een hoop...opa en oma waren er ook, en nog 2 vrienden;)....Ik heb 's avonds nog gewoon lekker gekookt, en nog alles kunnen doen haha dus 't valt allemaal wel mee:D....lazerus zal ik me zeker niet zuipen! maar wat drinken moet kunnen....Optocht duurde 2 uurtjes waarvan m'n dochter er anderhalf uur heeft geslapen door de harde muziek heen...:p...Zo leuk vond ze 't....Ik heb me in ieder geval wel geamuseerd met opa en oma en de vrienden:)

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Wij hebben zondag na de optocht ook in de kroeg gezeten met de zoon,en hij was niet de jongste.
    Hij vondt het erg leuk en interessant,naar iedereen lachen....nou moet ik ook zeggen dat het hier gezellig druk was,en er niet gerookt werdt,was dit wel het geval dan was ik met hem naar huis gegaan.

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik wist niet dat in 1 blik 2 glazen bier zaten.....volgens mij is het toch minder,maar goed,het is voor ieder verschillend hoeveel hij/zij op kan...ik kan er niet goed tegen,vriendinnen van mij wel,die drinken wat meer maar je merkt er niks aan bij hen....en het zullen toch wel meer dan 6 glazen zijn dan...

Deel Deze Pagina