Ts nu ben ik toch wel benieuwd hoe die lampion er uit ziet. Ik snap je punt maar zou het proberen los te laten je kunt niet overal controle over hebben. Zoals Tuc al zegt die leidsters krijgen soms de gekste en onmogelijkste wensen van ouders waar ze rekeningen mee moeten houden. Hun hebben heus niet greknustseld met het idee om je kind expres in aanraking te laten komen met alcohol merken.
Zelf zou ik er geen probleem mee hebben. Als je je kind nu niet met de lampion wil laten lopen, zou je ook samen de dopjes kunnen verven en/of er een leuke sticker op plakken.
Ik vind een lampion met biermerken ook wat vreemd hoor, zou niet mijn keuze zijn als ik iets moest verzinnen Zelfde overigens iver en Coca Cola en Fanta lampion. Ik hou er gewoon niet van.
Och nee daar kan ik mij niet druk om maken. Zou mij eerder afvragen hoe lang de juf erover gedaan heeft alles op te drinken hahaha
Ik dacht dat het je zou gaan om het gevaar van die dopjes als ze het in de mond stoppen... Ik vind je reactie wel wat overdreven. Het zijn maar dopjes. Die zitten ook op een flesje Fristi van de dierentuin oid. En dit is toch leuker dan de eeuwige kleurplaten en vingerverf op papier? Het is een keer wat anders
Ik vind het een beetje overdreven.. Maar bovenstaande vind ik dan juist wel weer raar.. Je bent heel panisch over alcohol in het bijzijn van kinderen, maar met 1 of 2 drankjes op rijden vindt je wel ok?
Ik ook. Vind het erg overtrokken. Zolang ze niet zelf de bieflesjes leeg heeft gedronken zie ik er geen probleem in.
Ik denk dat het geen kwaad kan als je kind ooit een ander ziet drinken of zo...je kan ze niet van alles weghouden en zodra ze naar school gaan bijv komen ze nog wel vaker in aanraking met iets wat je zelf niet zou doen. Maar that's life! Dat hoort erbij en daar worden ze niet dommer of slechter van. Ik denk dat je nog steeds een goed voorbeeld kan geven thuis, en als er ergens anders het anders gaat kan je dat toch juist aan ze uitleggen waarom je dat niet goed vindt. Denk dat als je altijd alles blijft weghouden en verbieden het juist een heel interessant iets voor ze wordt en ze het juist gaan opzoeken later. Probeer het wat los te laten, dat maakt het over een paar jaar echt relaxter voor jezelf! ( waarbij ik dus niet bedoel dat je alles moet goedkeuren natuurlijk ).
Ik zou ook wel even vreemd opkijken hoor. Omdat kinderopvang icm biermerken gewoon raar is. Helemaal wanneer het de bedoeling is, dat ze daarmee over straat moet gaan lopen met Sint Maarten. Ik had het in dat geval thuis alsnog geverfd, en dat ook op de opvang laten vallen, omdat het gewoon vreemd is om kinderen met biermerken langs de deuren te laten gaan. Ik denk trouwens niet, dat het verder consequenties heeft voor je dochter zelf (behalve dat het klein en scherp materiaal is voor een 2,5- jarige?). Die heeft er verder nu nog geen benul van.
Hier wil ik ook geen bierdopjes Heineken in huis! Kijk over Grolsch bierdopjes zul je mij niet horen! Sorry, flauw grapje
Ja ik vind het zwaar overdreven. Na feestjes (vriendenavond, verjaardagen etc) bewaar ik juist de bierdoppen voor mijn ene dochter omdat ze het geweldig vindt om ze met nagellak te bewerken en er dan een soort mozaiek van te maken. Je vindt mij dus de slechtste moeder ter wereld
TS heeft het over haar kind van 2,5 en onbeschilderde kroonkurken, jij hebt het over beschilderd en - ik neem het iig aan - een ouder kind... Hoezo zou ze jou de slechtste moeder ter wereld vinden?
Omdat ze (of man/vrienden) überhaupt alcohol tot zich neemt EN de bierdoppen bewaart? Is ts haar ogen is dat niet best, zeg maar... rare vraag