Had het al op het forum gevraagd en iemand zij misschien even hier vragen dus hier komt me bericht van het topic die ik gisteren geopend heb 22 april miskraam gehad met 8 weken1 dag. en 13 mei weer eisprong gehad, goed geklust maar negatieve zwangerschapstest op 9-10-11 dpo. vorige keer posi getest op 10 dpo dus dacht niet zwanger... maar nu komt het, op 11 dpo dus na de laatste negatieve test, de nuvaring erin gedaan omdat ik niet ongi wou worden op vakantie, ben ik dus ook niet geworden, nergens last van. (ik weet het dom om dat in te doen met kinderwens maar wou gewoon ECHT NIET ongi worden op vakantie) maar afgelopen zaterdag de ring eruit gehaald en ben nu vandaag (pas) ongi geworden, en verloor weer iets wat op een vruchtzakje leek, net als vorige keer.. maar dan kleiner? ben ik nu toch weeer zwanger geweest? wel wat krampen gehad afgelopen dagen, beetje bruinverlies (minimaal) nu veel bloed en een witachtig/roze, vleesachtig zakje , stevig... met bloed erom... ben ik nu dus toch zwanger geweest?... Het lijkt zegmaar op het velletje van een kippenpoot, ik heb controle echo gehad1.5week na miskraam, en ik was helemaal schoon
Goedenavond, Het kan inderdaad zo zijn dat je weer zwanger bent geweest en dat het wederom geƫindigd is in een miskraam. Dit keer was je minder ver zwanger, dus vandaar dat het kleiner is. Het kan ook zijn dat er van de vorige zwangerschap een klein stukje vlies is achtergebleven (lastig ts zien op de echo) en dat dat nu met de menstruatie naar buiten is gekomen. Ik hoop dat je hier iets mee kan. Sterkte toegewenst. Groetjes Monique