Goedemiddag, Voor mijn zwangerschap slikte ik deze pillen en ben daar zodra ik wist zwanger te zijn mee gestopt. Nu merk (denk) ik dat mijn huid erom "schreeuwt" en tevens las ik ergens dat het mogelijk qua ijzergehalte niet slecht zou zijn. De vraag is of ik biergistpillen zou mogen innemen of toch liever niet? Ik ben nu ruim 13 weken zwanger. Hoor graag van u. Janneke
Hoi janneke, Ik ken het niet, heb je een bijsluiter? kijk even wat erop staat en wat er bij zwangerschap staat. Ik kan er zo snel niets over vinden. wel dat het helpt bij een onregelmatige huid, jeuk en maagzuur. Groetejs imke
Hoi Imke, Nee, geen bijsluiter. Het is een voedingssupplement/kruiden (in dit geval van de HEMA) en er staat niets vermeld qua zwangerschap, vandaar mijn vraag...Bij de ingrediënten staat: Biergist (bevat tarwe). Bevat geen suiker, conserveermiddelen, kleur- en smaakstoffen en lactose. Net gebeld met de vitaminelijn van de HEMA en zij zei dat het geen probleem was en dat het er anders echt op vermeld zou zijn. Tevens zei ze dat het een lage dosering aan vitamine B bevat. Wat denk/vindt jij? Groet, Janneke
Hoi janneke, Goed dat je de HEMA hebt gebeld. Ik denk dat het veilig is! Van mij mag je het nemen. Imke