Hij is grappig, heb een paar jonge meisjes hier in de straat zien lopen (jaar of 15 - 16) maar of het wat is? ben er ook benieuwd naar
Dochterlief loopt in de supertrashjurk van 2 jaar geleden...met haar maten is het eerder supersoepjurk...vroeg me af wat de kwaliteit zou zijn.
Ik heb m, vind m wel leuk maar nog niet aangehad. Get. Is volgens mij wel meer een tuniekje aan de lengte te zien
het is een leuk jurkje als je maat 34 bezit... nee mij niet gezien in zo iets.. maar als je 16 bent is t helemaal geweldig natuurlijk
Hij ziet er leuk uit! Maar meestal is dit zoiets wat alleen modelletjes met goede maten aankunnen toch?
Ik vind het ook een leuk jurkje. Moet wel eerlijk zeggen dat het AH Supertrash jurkje nog leuker is en op verschillende manieren te dragen.
Leuk jurkje wel, goeie stof ook, maar ik trek hem niet aan. Heb 'm voor mijn verjaardag gekregen $), maar is niet mijn ding. De jurk van 2 jaar terug vond ik leuker, die trek ik misschien wel aan vanavond
Gisteren gepast, maar hij zit mij te los en ik heb gewoon maat S. Het is wel echt de lengte van een jurkje, maar kan ook goed als tuniek. Ietsje omhoog doen
Mijn man was aangenaam verrast: 'hee! Heb je biertjes voor me gehaald?'. Het was warm die dag. Het jurkje vind ik een beetje vormloos. Bij Ah hadden ze het vorige bavariajurkje en dan zonder bierlogo. Dus dat wordt hem, maar dan als topje. Doe er toch maar wel een broek onder...
Mijn man wilde hem meenemen voor me, maar ik vind hem vergeleken met 2 jaar geleden echt tegenvallen. Ik heb nu de supertrash jurk, bij de AH vandaan.
Ja de supertrash jurk van de AH hoorde ik gister mijn stagiaire ook over. Kun je op 5 verschillende manieren aantrekken ofzo had ze het over...? Ik kom elke week bij de AH maar ik had er nog nooit van gehoord. Maar goed, ik heb er dan ook niet bewust naar gezocht of naar gekeken
ik heb hem vandaag bij iemand aan gezien en ik vind hem wel érg leuk. Zou hem zelf alleen als lang shirt dragen - tuniek dus
Ik heb 'm! Inderdaad, meer een tuniek, maar hij knelt minder dan de supertrash (dat is meer superrollade). Ik voorspel een mooie toekomst als nachthemd ervoor...