Zullen we t dan maar bespreken onder het genot van een (malt) biertje....? zo zijn we weer ON topic....
Wel bavaria malt, amstel is 0,1% en wij vrouwen kunnen de weg al niet vinden zonder alcohol, laat staan met 0,1%
Dat doet mij denken aan Herman Finkers. Ik ben zo ongelofelijk langzaam Ik heb zo'n trage geest Ik vraag mij af van welk wonderlijk sperma Ik de snelste ben geweest Iets meer dan een jaar geleden, toen Lena is gemaakt hadden we net vakantie en zaten we lekker elke avond met een biertje in de tuin. En het was in een keer raak en Lena is kerngezond. Trouwens, ik vind Devilschase lekker down to earth. Fijn tegenwicht tussen veel gestresste reacties hier.
hahaha als je het tekstje een beetje verbouwd heb je een tekstje voor een geboorte kaartje: Mijn vader is zo ongeloofelijk langszaam hij heeft zo'n trage geest Ik vraag mij af van welk wonderlijk sperma Ik de snelste ben geweest......... Sorry schoot me gelijk te binnen... (leuke tekst trouwens) Moet het de relatie wel over zijn... Gestreste reacties..... ikkke toch niet?
Dat zou ik echt humor vinden voor een geboortekaartje, die tekst ! Wij hebben al een ander uitgekozen...een songtekst die eigenlijk over een nogal slettig persoon gaat hihi...de tekst hier en daar wat verbouwd...wie kent whole lotta rosie van ac/dc?
Hey! FF een aanvulling. N.a.v. een wetenschappelijk onderzoek wat ik ooit heb gelezen: Als de vader vaker alcohol drinkt is de kans op het krijgen van een meisje groter! Waarom is mij eigenlijk ontschoten, maar moest hier gelijk aan denken toen ik dit onderwerp las!
Zijn dan toch weer van die onderzoeken waar ik mn vraagtekens bijzet..... Andre hazes had toch 2 zonen en 2 dochter (2 kinderen vorige huwelijk)..... en Robert ten Brink... zou dat een stiekeme drinker zijn? Tja ze onderzoeken wat af he eigenlijk! Dus vrouwen... die graag een meid willen hebben..... voer je man tijdens de klusmaanden regelmatig zat... niet TE zat hoor.... want dan gaat t klussen niet door... en slaat hij zowiezo de spijker niet op zn kop!
Jammer he.... Zou wel lachen zijn als je niet aan de "dracht" van de vrouw kan zien wat het wordt, maar aan de "dracht"van de man..... O u draagt meer naar voren over de broekriem... dan krijgt u een meisje!