Biertje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pris, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik drink de champagne ook pas als hij er is natuurlijk ;)
     
  2. Suus78

    Suus78 Actief lid

    18 apr 2006
    156
    0
    0
    Mijn man kwam ook met het voorstel niet meer te drinken bij ongeveer 36 weken. Hij wilt er volledig zijn voor mij. Maar jullie hebben gelijk. 1 biertje is niet zo heel erg, maar als er is wel een nadeel vind ik. Van bier ga je zo uit je mond ruiken en dat vind ik op dit moment, en ik denk tijdens de bevalling ook, niet echt lekker..... :) :(
     
  3. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    hihi, wat grappig, mijn vriend begon er zelf ook over. ik snapte de link in eerste instantie niet eens. :oops: "daarlijk moet ik jouw naar het zkh brengen en heb ik bijv 5 biertjes binnen, dat wil ik niet"
    hij is ermee begonnen sinds afgelopen weekend. hij dronk alleen in het weekend een biertje, nu wil ie alleen 's avonds (in het weekend) voordat hij naar bed een biertje drinken. en overdag als het heel lekker weer is eentje. en verder drinkt ie alleen spa rood, maar dat dronk ie altijd al.
     
  4. Dandelion

    Dandelion Actief lid

    20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Een biertje kan toch wel? Ik bedoel als je weeen hebt ga je toch meestal niet meteen naar het ziekenhuis? En als het een noodgeval is dan neem je meestal een ambulance? En wie wordt er nou dronken van een biertje?

    Maar dronken worden, nee dat is niet echt gewenst! :confused:
     
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.712
    32.574
    113
    @suus78: dat vind ik ook een groot nadeel van bier, moet er niet aandenken dat ik moet bevallen en er hangt iemand boven met met een bieradem, daar kan ik normaal gesproken al van over mijn nek gaan haha. Ook na 1 biertje vind ik dat echt al vies ruiken..
     
  6. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    laat hem overgaan op wodka dat ruik je bijna niet hihihi (sorry, ik ben melig vandaag)
     

Deel Deze Pagina