Big bazar voorgedrukt?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovewinnie, 11 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Ik geloof gelijk dat de streep er gelijk kwam, echter is de laatste foto die je laat zien wel degelijk pas gemaakt toen de test was opgedroogd. Dat is te zien aan de kleur vd streep ;);)
    Maakt ook verder niet uit, want zwanger was je toen gelukkig ook niet anders hadden ze de sterilisatie niet gedaan ;).

Hopelijk vind je nu het vertrouwen in de sterilisatie en kan je zonder te testen verder door het leven :)

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Heb er geen meer liggen .
    Had op die ene test water laten lopen na het testen want dan zou volgens iemand het gele weggaan en valse streep weggaan De controle streep had al meteen een beperking

Ga wel denk nog huisarts bellen want ondertussen ben ik nog altijd overtijd en kots misselijk heel de dag

3. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Ik heb deze test vaker gebruikt, gewoon voor tussentijdse geruststelling zeg maar. Ze bleven echter (gelukkig) spierwit. Sowieso niet wat jij had. Vervelend zeg, dat ze ze er niet zeker bij voelt!

4. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik ben wel nieuwsgierig of je nog gebeld hebt to? Al ongesteld inmiddels?

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik heb vrijdag bloed laten prikken.moest toch nog voor de schildklier waardes (elk kwartaal ) en huisarts heeft meteen hcg mee aangestreept (en nog wat dingen)
    Zaterdag kreeg ik ineens hevige steken rechts onder in de buik. Echt absurd. Was niet te doen. Bleef zeuren tot zondag en net toen ik dacht ik trek het niet meer (echt zat dubbel gevouwen op de stoel te puffen) en toen ineens alsnog ongesteld en hevige bloeding savonds . Eenmaal doorgebroken geen pijn meer in de buik. Ja normale menstratie gezeur maar geen pijn meer.
    Morgen de uitslag .Maar ben blij dat menstratie heeft door gezet maar pff wat een pijn ging er aan vooraf. Ben wel benieuwt naar de uitslag.

Deel Deze Pagina