Voor het eerst gebruik maken van ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SoesaM, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Hay dames,

Vandaag ben ik begonnen met ovu testen. Zit op de 10e dag van mijn cyclus. Aangezien ik geen verstand hiervan heb, graag jullie hulp.

Vorige cyclus was 53 dagen, dit was ook de eerste cyclus na het verwijderen van mijn spiraal.

Wat vinden jullie hiervan.. Vindt hem best roze voor de 10e dag, maar nogmaals ik heb hier echt geen verstand van!

X

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,7 KB
      Weergaven:
      9
  2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik vind hem ook al best oplopen voor dag 10 idd. Zo zien ze er bij mij meestal uit de dag voor de knaller komt.

Wel een kleine kanttekening, ik zie vaak wel streepjes op mijn testen, ook al komt er nog niets aan (z&k). Dat schijnt ook te kunnen ivm je altijd wel iets LH hormoon in je lichaam hebt. Toch vind ik deze inderdaad al best donker. Nog even doortesten dus!

3. SoesaM

SoesaM Actief lid

13 jul 2016
    461
    43
    28
    Ja deze zijn ook van z&k... Die rapid test! Ben benieuwd naar morgen...

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Oh, die heb ik nog niet geprobeerd haha. Idd, hopelijk dan een knaller.

5. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben ook voor het eerst begonnen met ovulatietesten, maar dan pas op dag 18 omdat voorheen mijn cyclus 35 dagen was en vond ze ook gelijk wel donker.. Snap het ook nog niet helemaal dus kijk graag mee☺️

Deel Deze Pagina