Vraagje eisprong

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sennie, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Hoi allemaal, vandaag moest ik met veel heftige buikpijn klachten naar de huisarts. Had de hele nacht pijn gehad en de huisarts heeft mijn na een onderzoek (wat ook pijnlijk was) door gestuurd naar het ziekenhuis voor een echo. Ze vreeste voor een gedraaide eierstok. Echter werd met de echo duidelijk dat dit niet het geval was. Sterker nog de hevige pijn was veroorzaakt door mijn eitje. Die volgens de gynaecoloog net een paar min voor de echo was geknapt. Dus gesprongen. Toen ik zei grappend van dan word het vanavond maar even gezellig maken, zei ze dat een eitje maar 3 uur leeft na het springen:$
    Nou is de kans op natuurlijke zwangerschap bij ons nagenoeg nihil maar elke kans die je krijgt grijp ik natuurlijk toch aan. Helemaal omdat ik nu precies weet wanneer mijn ei is gesprongen. Maar mijn vraag is dus aan jullie leeft een ei echt maar 3 uurtjes? Dit lijkt me echt belachelijk kort!!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Nee die leeft 24 uur, maar is nog goed bevruchtbaar tot 12 uur na de eisprong ;)

3. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ow ok gelukkig:D. We hebben toch maar zo snel mogelijk na de echo het gezellig gemaakt. Met wel wat pijn voor mij hahaha. Maar we moeten er maar wat voor over hebben. En dan zit ik dus gelukkig wel in een goede tijd dat we het hebben gedaan.:D;)
    Vond het al zo vreemd dat een ei maar 3 uur zou leven.

Deel Deze Pagina