eiden! Ik ben hier nieuw en ik had een vraagje. Ik zit op 9dpo en heb een test gedaan. Ik zie wat vaags maar misschien dat jullie mee kunnen kijken. De foto's staan in mijn album op mijn profiel want ik weet niet hoe ik ze hier kan uploaden. En nog een vraagje: wat voelden jullie vanaf 7dpo? Ik heb op 7 en 8 dpo flinke hoofdpijn gehad en misselijk met obstipatie. Ben benieuwd naar jullie mening en verhalen! http://nl..com/r/2nsc8xx/9
Ik zie helaas niks meid maar ik ben geloof ik ook niet zo'n goede tuurder... Maar het zegt nog niks 9dpo is nog vroeg en een positieve test kan altijd nog komen!!
Ik weet niet of ik nu een schaduw zie of dat het wat anders is. Kn je hem onbewerkt uploaden en evt in daglicht houden bij het raam.
@jajo en rogijuli, ik ben benieuwd hoe jullie weten dat dit een bewerkte foto is? Ts zegt dat nergens toch? Of stel ik nu een hele domme vraag 😖?
Teddie86 dan kan je zien aan de kleurstelling van de foto en dan vooral aan de controle streep. Ts ik zie wel een schaduwstreepje maar kan zo niet goed zien of er echt wat staat of niet. Ik hoop natuurlijk voor jou van wel 😀
Ik ben heel nuchter hierin. Als je een test moet bewerken om een streep te kunnen zien, kun je de test beter eerst als negatief beschouwen. Simpelweg omdat er anders wel in de bijsluiter had gestaan: ziet u geen streep na het testen, maak dan een foto en bewerk deze. Ziet u dan alsnog een streep, dan bent u zwanger.
Ik zie hem wel hoor!! Ik ben vandaag ook 9 dpo en heb ook een duidelijk zichtbaar streepje (wordt helaas met het uploaden zeer slecht zichtbaar).