Wie heeft er ooit een zwangerschapstest van de big bazar gedaan en wat is jullie ervaring daarmee? Ik had vanmorgen een negatieve predictor en vanmiddag deze big bazar test. Mijn gevoel zegt dat dit vals is...
Ik ken deze test zelf niet, maar ik zie het streepje zeker wel! Maar vannochtend had je een Predictor gedaan? Die is wel betrouwbaar ook... mmm, ik zou als ik jou was over 2 dagen nog een test doen!
Ja precies, daarom vertrouw ik deze voor geen meter haha en ben ik wel benieuwd naar ervaringen. ik doe overmorgen weer een predictor.
Hier ervaring en ook verschrikkelijke testen! Die indrogers zijn helemaal raar. 2 keer gedaan en zag je ineens precies zo een streep als die van jou en met een duurdere test vet negatief. Het loopt ook zooo langzaam op haha
Ik heb ze ook gehad bij bigbazar ( valse test) wat is de houdbaarheidsdatum? Laatst had ik ze van 2016 en 2017!!
Ooo nou dan zal ik wel even een ander halen !!! Ren naar de winkel zou ik zeggen!! Hihi misschien n kv 2v5 ?
Hier op het forum lees ik over predictor dat deze nooit valse lijntjes geven en erg betrouwbaar zijn. Ik zou dus uitgaan van de predictor. De testen van big bazaar heb ik geen ervaring mee