Was net bij de big bizaar. weet niet hoeveel winkels wij daarvan hebben in Nederland? Maar daar hadden ze een doosje met 7 digitale ovulatietesten van voor 10 euro. clearblue Dacht mss een handige tip Liefs Sascha
Ja serieus!! ik dacht ook huhhhh 10 euro wat goedkoop. Dacht meld t hier er zijn vast meer die interesse hebben in die digitale testen Geen dank
Weet helaas niet hoe ik een foto via mijn mobiel op deze site kan uploaden anders had ik een foto erbij gedaan :-D
Big Bazaar koopt restpartijen op dus zou best kunnen maar assortiment zou wel kunnen wisselen per winkel. Waarschijnlijk hebben ze houdbaarheidsdatum die net iets korter is zodat de andere winkels ze niet meer willen. Gebruik ze zelf niet maar inderdaad een goede tip!
Ooohh ja wat stom heb ik niet aan overna gedacht. Zie net op t doosje staan tot 03/2015 Dan is t nog niet duur je kunt ze nog tot Maart gebruiken. Maar wel jammer dat ik t niet eerder wist
Dat maakt echt niet uit hoor meid! Het is echt niet zo dat die in juni ineens onjuiste info geven. Het is maar een richtdatum!
Betty Barclay Ooh dat maakt niet uit. Heb je ook wel gelijk in. T zegt natuurlijk niks dat als t na Maart is dat ie t dan niet meer doet of onjuist is. Dus dan is t wel een koopje. Gebruik normaal nou ja sinds 2 maanden die van action
Ik dacht ook idd aan een restpartij. Gaan die niet uit het assortiment van clearblue, die verpakkingen van 7 stuks?
Wist niet eens dat zulke verpakkingen bestonden.. Ik dacht dat de grootste verpakking er 2 hadden..? Die liggen in ieder geval nog in de winkel.
Bedankt voor de tip.. na onduidelijkheid bij streepjes testen ze ook opgehaald en een mooi plusje. Hier de stad lagen ze bij de maandverband etc.
Helaas pindakaas, hier waren ze niet te vinden. Geen ovutesten maar ook geen zwangerschapstesten. Gelukkig heb ik nog een redelijk voorraadje dus dat geeft niet!
Sam83 Zag dat die bij jou meteen raak was! Adriana85 Ahh jammer zeg! Dan kun jij iig wel.vooruit als je nog een voorraadje hebt liggen