Ja, jammer. Er wordt wel gesuggereerd dat diegene in een aparte kamer zit en uiteindelijk weer terug komt
Nope, geen tijd voor Maar volg verschillende facebookgroepen waarin heeeeeel veel mensen zitten die de hele dag streamen
Chiara vind ik zo'n vreselijke griet. Wat een nare persoonlijkheid. En Jolien vind ik gewoon echt dom. Praat met iedereen mee Rob vond ik eerst wel leuk maar nu een ouwe mopperkont. Ga lekker naar huis als je toch de hele dag amper wat kan uitvoeren. Voor Jason heb ik wel respect gekregen. Hoe kalm hij blijft op zijn leeftijd vind ik echt heel knap. Komt volwassener over dan de meesten daar. Charlotte vind ik ook wel leuk.
Ik denk dat de kijker een goede keuze heeft gemaakt om iemand die achterbaks achter iedereens rug om staat te fluisteren en anderen staat te beïnvloeden, er uit te sturen. Begon me echt te ergeren aan dat gedrag. Neemt niet weg dat er meer zijn die zo spelen, de dames kunnen er ook wat van. Rob, inderdaad een mopperkont, maar deels kan ik dat ook wel snappen als hij veel pijn heeft. En Jason, die speelt het spel heel hard. Hij zegt veel maar ook heel weinig en zet anderen aan tot denken. Hij heeft nu 2x een groot voordeel gehad in het spel en speelt het heel tactisch. Hij weet ook precies wie hij kan vertrouwen nu en wie niet. (al vraag ik me wel af hoe selectief de beelden zijn die hij te zien heeft gekregen)
Ik ben absoluut geen fan van Jason na het dagboekkamer moment waarop big brother hem zegt dat hij leugens verspreid en hij daar gewoon mee lacht... Hoezo volwassen? Hoe zo goede speler?
Hij verspreid geen leugens. Hij was alleen een beetje aan het stangen wat hij deed. Hij zei alleen tegen Chiara dat zij met Jolien in de tuin loopt, en Jolien daarna met Charlotte in de tuin loopt. Niks aan gelogen want dat is precies wat er was gebeurt. Ze ging er zelf conclusies uit trekken. Die is echt permanent ongesteld denk ik.. Lekkere reclame voor haar kroeg ook, dat is er een waar ik met grote boog omheen zou lopen.
Hahaha en ik! Vind haar zooooon gemeen mens... Ook gisteren dat ze die sushi hadden gewonnen. Kei leuk toch? En zag je haar gezicht??? Bluhh!! Verder mag Rob voor mij ook linea recta richting huis, zeurpiet. Jason kon ik eerst weinig mee, maar kan hem steeds meer waarderen... En Ali, tja, ben gewoon een beetje fan van hem denk ik hahahha
Yeaahhhh EINDELIJK die trol eruit. Weg ermee! Volgende week mag Rob gaan wat mij betreft... Elke dag meer en meer fan van Jason! Wát een eerlijke kerel op zijn 20e!
Ja Jason is echt top! Blijft altijd vriendelijk tegen iedereen en hoor je nooit over een ander praten.