Big Brother 2024

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Snoepjes, 16 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.802
    4.582
    113
    Yeah, ik ben ook weer present. Die-hard Big Brother kijker :)

TotalBella vindt dit leuk.
  2. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Drama in het huis :roflmao::roflmao: om de koffers en €6200 uit de pot. Hier kijk ik voor :p

Bellybell vindt dit leuk.
  3. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    892
    1.743
    93
    Vertel vertel!

4. TotalBella

Wat ik begreep, ik heb niet alles zelf gezien, maar ze konden gister 1 koffer terug krijgen voor €2500 (als ze dat wilden moesten ze op een knop drukken) geloof dat ze dat te duur vonden. Vandaag konden ze 3 koffers voor €6200 krijgen, was ook weer twijfel, en Lenie heeft toen op de knop gedrukt, en zei daarna dat hij niet wist wat hij deed, of niet wist wat de knop betekende ofzo. Nou toen werd Ashley boos, daarna Tyron boos op Ashley en toen ineens waren er mensen boos op Tom, gewoon genieten :roflmao::roflmao:
    Oh en Ariana denkt dat Tom haar ook leuk vind, dat moest Karin uitzoeken, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo.

5. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    892
    1.743
    93
    Thanks for the juice! Den Lenie €6200 uitgegeven, lol! Ashley mag snel weer naar huis van mij. Ariana projecteert haar gevoel op Tom. Zij vindt hem leuk, hij is volgens mij slechts vriendelijk.

6. TotalBella

Nee Tom is helemaal niet In To Her, mens is gewoon gek.
    Ja Ashley mag er van mij wel uit, maar hoop ook dat Lenie snel vertrekt.

7. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik vind Ariana echt steeds irritanter worden. Die praat de hele tijd anderen na :|.

En hoe komt ze er bij dat Tom haar leuk zou vinden :eek:.

8. TotalBella

Ze tettert ook steeds door iedereen heen, en maakt zinnen van anderen af..

9. Sles

Sles Actief lid

13 jun 2022
    254
    198
    43
    Vrouw
    Hahaha en ze is echt alleeeen maar bezig met praten over Tom. Zo gênant.

10. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.562
    3.896
    113
    Vrouw
    Amai mannekes lijkt me echt een heel vermoeiend mens, heel de tijd alles zo overdenken en achter elke handeling van iemand anders iets zoeken, en ik pas niet in de groep en ik ga er echt uit en blabla. En kijkt ook heel de tijd zo droevig ofzo

11. TotalBella

Ja eerst vind hij haar leuk (volgens haar) en knuffelt hij haar steeds blablabla, en als dan blijkt dat dat totaal niet zo is negeert hij haar en mag hij haar niet.. lijkt me heel vermoeiend om haar te zijn.

Forumnaam vindt dit leuk.
  12. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    892
    1.743
    93
    Maar echt! Oefff wat een figuur :confused:
    Ik vond Karen haar reactie wel mooi, dat zij er niks meer mee van doen wil hebben:roflmao:

13. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.562
    3.896
    113
    Vrouw
    En dan zet je de life aan en gaat het WEER daarover :roflmao: echt hele rare gedachtegang heeft ze :|

Nummer4 en Forumnaam vinden dit leuk.
  14. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.673
    6.568
    113
    Vrouw
    Net even fast forward richting de uitslag van gister gegaan (vind de liveshows helemaal niks aan) maar ik had liever die ander zien vertrekken, hoewel deze persoon ook eigenlijk niks bijdroeg behalve irritaties :p

15. TotalBella

Nou ik ben bijgedraaid. Ben echt blij dat Lenie weg is, wat een vreselijke dominante man was dat. Begin Ashley steeds leuker te vinden.

16. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.562
    3.896
    113
    Vrouw
    Vind het leuk dat bij de live nu ook de secret room te zien is.
    Ben Ashley wel echt gaan appreciëren afgelopen week, lijkt me een heel oprechte sterke vrouw.

Bellybell en TotalBella vinden dit leuk.
  17. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.802
    4.582
    113
    Ik ben ook fan geworden van Ashley afgelopen week. Ze durft tenminste haar mening te uiten. Lenie was gewoon een commandant/baasje. Niks ergs dat hij er uit is.

Nu Ariana nog. Wát een vertoning. Ja ik vind hem superleuk, nee ik moet hem niet, hij is gek, ben verliefd, neeeeeee het is niks voor mij... Wát een wazig persoon die Ariana!

Forumnaam, zara1983 en Snoepjes vinden dit leuk.
  18. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Eens! Ik moet mijn eerdere mening over Ashley ook herzien. Vond haar deze week veel leuker. En gelukkig heeft ze ook niet meer die rare kleur lippenstift gedragen:rolleyes:

19. Forumnaam

Forumnaam Bekend lid

19 okt 2019
    892
    1.743
    93
    Ik irriteer me ook minder aan Ashley. Ariana is wel onverminderd irritant en Doriana vind ik ook echt storend. Ik hoop op een dubbel vertrek deze week van de riana’s

Bellybell en Nummer4 vinden dit leuk.
  20. TotalBella

Ik ben heel benieuwd naar vanavond, gaat er gewoon 1 uit, wat gaan ze dan met de duo’s doen. Gaat bv Ariana eruit omdat ze de minste stemmen heeft gekregen en moet Randy dan ook mee omdat ze een duo zijn. Gaan er 2 met de minste stemmen eruit?

Deel Deze Pagina