Genant en balen

Discussion in 'De lounge' started by minni, Oct 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Giulian is het makkelijkste kindje ter wereld.
    We kunnen hem overal achter laten, hij maakt nergens een drama van.

Maar dan nu:

We zouden vanavond naar een grotere bouwzaak voor een paar flinke (op maat gezaagde) platen en tegels kijken voor onze wc.
    OP het moment dat we weg willen, bedenkt mn man dat Giulian niet mee kan vanwege t plaatwerk wat ik de auto moet.

Ik mijn buuv gevraagd of ie daar terecht kan. Zij hebben 3 kids.
    Zij zei dat t kon en ik drop hem daar.
    Ik zeg nog: als ie n partij kabaal maakt, dan kan je m zo op bed leggen.
    (alsof ie er ooit een probleem van heeft gemaakt)

Kom ik net terug (2 uur later) doet ze bozig de deur open. Ze zegt gelijk dat ie de boel bij elkaar gebruld heeft. Ik dacht echt dat ze n grapje maakte, maar ik voelde me wel gelijk ongelukkig over worden.
    Ik heb nog net niet de wind van voren gekregen, maar zo voelde het wel.

Ik ging net gelijk ff bij Giul kijken en hij lag slapend te snikken in zn bedje. Dus ze heeft er geen minuut van gelogen.

Wat is dit naar zeg.
    Morgen maar een bloemetje halen, of heeft iemand een betere suggestie?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Eerlijk gezegd vind ik de reactie van je buurvrouw een beetje overdreven. Jij kan er ook niks aan doen dat hij zo heeft liggen huilen. Als het echt een huilkind was, dan had ze dat ook vast gemerkt, als buurvrouw zijnde.

3. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ahhh.. tja kan je niks aan doen.
    Ik heb het ook wel eens gehad bij mijn dochter.

ik heb het ook wel eens gehad bij mijn vriendins kleine.. het is toch ineens vreemd voor ze.
    mama weg...komt ze nog wel terug?

maar als ze zelf 3 kids heeft weet ze dat toch wel?
    Ik heb toen mijn vriendins dochtertje na 500 pogingen toch stil gekregen.

hihi ;) wacht maar over een paar jaar dan is de situatie andersom, zoals hier.
    Bij iemand anders is mijn dochtertje nu een droomkind terwijl ze hier soms de tent afbreekt.

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Maar een bloemetje kan nooit kwaad....om de lieve vrede te bewaren.

Al is het wel vervelend dat ze zo boos reageerde. Ze heeft vast wel eens vaker opgepast? en zelf ook kids en die zullen ook wel niet altijd engeltjes zijn. Toch?

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Voo zover bedankt voor jullie reaktie.
    Ik had echt gedacht dat jullie zouden schrijven: Hoe kan je dat dan ook doen?
    Stom, stom, stom!
    etc

6. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Het is toch een kind, ik vind de reactie wel een beetje raar, dit kan gebeuren!

Groetjes Senna

7. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind de reactie van je buurvrouw ook niet helemaal kloppen.En ik zou het vreselijk vinden, als ik mijn kindje snikkend in slaap in zijn bedje aan zou treffen :cry: Misschien is het een tip om er voor te zorgen dat je altijd mobiel te bereiken bent. Als er dan iets is kun je gebeld worden en direct terug naar huis gaan. Maar jij kunt hier niks aan doen.Jij weet tenslotte ook niet dat je ventje zo overstuur zou gaan raken?
    Liefs, mussie

8. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ik kan de buurvrouw wel een beetje begrijpen. Vanuit haar goedigheid past ze een paar uur op jouw kind. En ja als hij dan 2 uur heeft lopen brullen, ik kan me voorstellen dat ze dat niet leuk vond, vooral niet als ze je op 1 of andere manier niet kan bereiken.
    Ik denk dat een bloemtje inderdaad geen kwaad kan. Aan de andere kant, dit is wel weer iets waar je van leert lijkt me. Volgende je kindje wel mee, of 1 van jullie 2 niet mee.

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Enof! We hebben hier zeker van geleerd. Arme kind, arme buuv.

Morgen n bloemetje brengen.

Dankjullie meiden! Dikke kus van een mama die zich knap waardeloos voelde.

10. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Maak je niet druk joh! Kan gebeuren en het gebeurde buiten jouw wil om, dit wou jij toch ook niet en had je het voorzien dan had je hem daar niet gelaten. Maar ik vind dat zij zich ook wel aanstelde, nou was ie bij mij geweest en had ie zoveel gehuild dan had ik er alles aan gedaan om hem stil te krijgen en zou ik gewoon subtiel gezegd hebben dat ie wel van streek was en gehuild had maar dat het gewoon een nieuwe omgeving is dus ook wel normaal is dat ie ging huilen.
    Het een beetje verzachtten zeg maar.

Dat bloemetje zou ik overigens wel doen als bedankje ook al reageerde ze zo direct.

Maar het moet je niet dwars gaan zitten. Nu weet je het voor een volgende keer. Had je dat geweten had je dat je kindje vooral niet aangedaan, zij is volwassen en red zich wel.

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ik schrijf dat beslist niet. soms is je kind niet voorspelbaar.
    Wil je de mijne een daje lenen hihihi..
    elke dag is bij haar anders :)

12. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    pff wat een nare reactie van de buuf.
    Ik kan me voorstellen dat ze wel baalt als ze nog 3 koters rond heeft lopen maar dat zeg je dan toch niet zo.
    Ik zou idd een bloemetje geven voor haar maar ze had echt wel wat vriendelijker kunnen vertellen dat ie wat van streek is geweest.

13. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Ik vind het ook nogal een vervelende reactie van je buurvrouw. Oke, hij is normaal heel makkelijk maar elk kind kan wel eens moeten huilen en dat had je van tevoren ook niet verwacht.

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Heb dr n mooie bos bloemen gegeven en dat vond ze toch ook niet nodig.

AL met al wel handig om te weten, dat dit dus niet zomaar gaat.

15. diana1982

diana1982 Actief lid

Oct 25, 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    eenkennig aan het worden?

16. Rabia

Rabia Bekend lid

Apr 19, 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ja of het was gewoon te druk voor hem dat kan ook nog. Hij was er nog nooit geweest en dan wordt ie er achter gelaten in zo'n huis vol.

Ik zou er echt niet wakker van liggen. Je weet het nu voor de volgende keer.

Share This Page