Ik vind het wel jammer dat Julie eruit is. Wat mij betreft had Nick mogen gaan. Ik heb hem altijd als finalist gezien maar hoe hij was toen Liese had gestemd op Naomi had ik wel even zoiets van zo... Laat maar. Julie en Michel heb ik op de live streams ook veel gezien en zag ook echt heel veel momenten van niet samen zijn. Ja ze waren close maar heb niets maar dan ook niets verder zien gaan dan een knuffel of een keer een knuffel op bed bij een moeilijk moment.
Oud bewoners komen even terug in het huis. Voor hen gelden de coronamaatregelen niet volgens mij. Je gaat mij iig niet vertellen dat ze allemaal 10 dagen in quarantaine zijn geweest hiervoor
Dat weet ik, maar dan nog gelden de maatregelen. En ze mochten de kamer ook gewoon af daar, dus geen volledige quarantaine. Maar dat was met de andere bewoners ook zo. Zijn in quarantaine geweest, maar wel afscheid nemen van thuis en vervolgens het huis is stappen. Hoe dan?
Zo jammer dat ik de stream niet heb gezien gister. Maar er is niks op social media gezet dus t zal wel meevallen.
Ja maar hoorde in een geluidsfragment dat het initiatief bij hem lag en zij btje overdonderd was erdoor. Hij is erna naar zijn eigen mandje gegaan
Nou zeg! Michel weg! Ik had het zooooo niet verwacht Hij ook niet denk ik Ik word zo moe van die achterlijke jill, is ze nog de enige Nederlander die over is pfft. Team Nick nu
Ik ook. Ik vind haar zo nep over komen, misschien is het wel gewoon hoe ze is, maar steeds dat wegkijken/om zich heen kijken en dat ongemakkelijke lachje. Ik ben Team Liese