Hier team Liese! Puur omdat ik vind dat ze altijd haarzelf is gebleven. Nick en Jill ook wel maar in mijn ogen toch anders.
Ja las het op Facebook. Maar was toch al niet van plan om te stemmen. Ik zat echt elke week wel juist met wie eruit zou gaan. Al hoopte ik vaak toch wel op een ander.
Al met al hebben 1000den mensen niet kunnen stemmen en is BB behoorlijk door de mand gevallen. 10 min. Voordat de uitslag live bekend was was er een nieuwssite ( vraag me even niet meer welke)... Die al gepost had dat jill winnaar was geworden. Het is en blijft tv.. Net as tvoh heel vaak al geregisseerd is. Helaas..
Maar het was niet zo dat Nick fans niet konden stemmen. Beide fans konden niet stemmen, dus denk dat het niet zoveel had uitgemaakt.
Jammer dat het voorbij is, vond het leuk om naar te kijken. Ben maar verder gegaan met BB Australië. Wat een vaart zit daar in zeg, vind het nu al leuk ook! Heerlijk vermaak
Ik ook. Is alleen van 2020 dus de winnaar weet ik al de opzet en het wegstemmen is vele malen beter in het begin in mijn idee.
Kijk, dat vind ik al niet leuk....weg is weg vind ik. Nu komt die theemuts straks weer terug met haar gejank en gekonkel
Je kan veel van dr zeggen, maar ze is niet op haar achterhoofd gevallen. Ze zou nog best ver kunnen komen.