Big Brother

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door TotalBella, 4 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3rdwish

3rdwish Actief lid

31 jul 2020
    274
    124
    43
    Vrouw
    Ben blij dat Zoey eruit is. En voor het spelverloop beter want er wordt amper tot niet meer over nominaties gesproken. Heb sterk de indruk dat deze groep zo hecht is dat het nu juist ieder voor zich wordt.

Forumnaam en TotalBella vinden dit leuk.
  2. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.767
    8.871
    113
    Vrouw
    Ik had toch echt liever gezien dat Michel eruit ging. Hoop dus dat hij de volgende is :)

sprits vindt dit leuk.
  3. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Matt is naar huis. Dan zullen ze Jill en Liese gaan nomineren denk ik.

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Matt maakte toch de minste kans om te winnen.

5. TotalBella

Is nog niet zeker trouwens, maar ze hebben vanmiddag een aanbod van 15000 gekregen uit de pot voor degene die vandaag het huis wilde verlaten. Matt schijnt dit aangenomen te hebben.

6. TotalBella

Pff volgens mij heeft Naomi van de 10 weken dat ze in het huis zit al 8 weken gehuild ;)

liset22 vindt dit leuk.
  7. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ben ik de enige die vind dat die vriendschappelijke 'broer-zus' relatie tussen Michel en Julie nogal ver gaat? In bed liggen knuffelen, handjes vasthouden, tegen elkaar aanzitten op de bank, die dingen die gezegd worden zoals het aan de ander zijn kussen ruiken mocht diegene weg gaan... :rolleyes: misschien ben ik wel zo bekrompen als de pest maar ik snap er echt geen snars van. :o:

Julie heeft thuis toch al een vriend zitten? Ik weet dat ze toen eens zei dat hij zo onzeker is. Dan denk ik, hoe moet dit voor hem zijn om dit te zien?

Prettykitty vindt dit leuk.
  8. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ik vind het ook ver gaan. Ik vind het trouwens ook wat vreemd dat Julie nooit een bericht van haar man/vriend krijgt maar steeds van haar broer.

Prettykitty en Snoepjes vinden dit leuk.
  9. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.767
    8.871
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook veel te ver gaan, maar volgens mij heeft Julie helemaal geen vriend. Ze heeft nog nooit met 1 woord over hem gerept (volgens mij), alleen maar dr broer en dr kindjes. Ze is mega close met Michel wat echt veel verder gaat dan een goede vriendschap.

Snoepjes vindt dit leuk.
  10. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.767
    8.871
    113
    Vrouw
    Op haar insta bestaat hij ook niet. En dat kan he, mijn man staat daar ook liever niet. Maar ook met familieuitjes, shoots, enzz is het altijd zij, broer, schoonzus en kinderen.

11. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.775
    3.125
    113
    Vrouw
    Ik dacht ook dat Julie een vriend had, volgens mij heeft ze ook wel eens gezegd mijn vriend.

Ik was overigens ook in de veronderstelling dat ze een vriend had thuis, want mijn vriend en ik volgen ook BB en wij vinden de vriendschap ook wel apart tussen Michel en Julie. (Als ze dus een vriend heeft) :p

Wij zeggen wel eens, volgens mij zijn die twee hartstikke verliefd op elkaar.

12. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.767
    8.871
    113
    Vrouw
    Klopt dat heeft ze ook gezegd toen ze binnenkwam. Maar ik geloof er dus niks van als ik zie hoe ze is ;)

Snoepjes en Prettykitty vinden dit leuk.
  13. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Mike had er toch eens een opmerking over gemaakt waar Julie helemaal verdrietig over was?

Snoepjes vindt dit leuk.
  14. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.767
    8.871
    113
    Vrouw
    Ja, hij had tegen de andere dames gezegd dat hij het niet vond kunnen hoe ze omging met Michel. Daar was ze verdrietig over omdat ze hem ziet als broer en niet meer. Ze vond dat erg voor degene die thuis kijken, maar volgens mij heeft ze niet specifiek haar vriend benoemt toen?
    Zei ze toen...maar volgens mij is voor iedereen wel duidelijk dat ze meer voelen voor elkaar.

15. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Hmm ik dacht me te herinneren van wel.. Ik weet het ook niet meer zeker nu :roflmao:

16. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    Volgens mij heeft ze ook een vriend. Ik dacht dat ik ergens had gelezen of gezien dat hij niet op tv wil.
    Maar dan nog.. ik vind dit ook veel verder gaan dan vriendschap. En als je wel echt vrienden bent, dan moet je je anders gedragen en denken aan je vriend thuis die dit steeds te zien krijgt.

Snoepjes vindt dit leuk.
  17. TotalBella

Ik denk dat dat ook komt omdat je daar verder niks/niemand hebt, je hebt alleen elkaar en af en toe een opdracht. En dan ze gewoon een heel speciale band hebben, maar echt broer/zus en geen liefde.

18. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.643
    1.444
    113
    Dat snap ik wel. Maar vanuit zijn kant is het denk ik toch meer. Mijn gevoel hahaha
    En ik vind toch dat ze het weinig over haar vriend heeft.

19. TotalBella

Zal ze misschien een bekende Vlaming als vriend hebben? En ja Michel zal vast wel meer voelen.

20. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Dit staat op internet

Het is overigens (nog) niet bekend of Julie Vanderzijl nog altijd samen is met de vader van haar drie kinderen. Op Instagram en Facebook komt de heer in kwestie niet voorbij, maar dat kan natuurlijk ook simpelweg een privacyoverweging zijn.

Deel Deze Pagina