Ik snap heel goed dat je een hele sterke, diepgaande band met elkaar kunt opbouwen. In zo'n situatie helemaal. Anders is het niet vol te houden denk ik. Geen contact met de buitenwereld, je bent echt volledig op elkaar aangewezen en mensen hebben toch behoefte aan sociaal contact. Maar Julie en Michel zijn wel érg intiem voor een broer-zus relatie. Tenzij zij het normaal vinden dat je met je broer of zus in bed gaat liggen knuffelen. Moeten ze overigens zelf weten, maar je kan dan wel vragen of opmerkingen verwachten natuurlijk. Het lijkt mij ook voor haar kindjes best verwarrend om te zien. Verliefdheid overkomt je, kan je niks aan doen. Maar hoe je er mee omgaat wel.
In de gameroom had ze het ook over weer een goede mama, zus en vriendin te zijn. Had nou niet het idee dat dat vriendin op haar vriend/partner duidde, maar eer op haar vriendinnen. En de laatste brief was ook alweer van haar broer. Ze heeft werkelijk geen teken van leven gehad van haar 'vriend'.
Ik had begrepen dat haar vriend niet de vader van haar kinderen is, sowieso niet van de oudste 2. Dacht dat ergens gelezen te hebben.
Julie heeft dus geen vriend neem ik aan. Ze was de laatste dagen voor ze het huis in ging samen met haar broer...
Ivm haar gedrag ze mist hem iig niet. Alleen haar broer en kindjes. En ligt alleen maar handje te vrijen met Michel
Naomi had toch zelf ook op Liese gestemd? Toen Liese, voor het nomineren, tegen Naomi zei; ik ga voor t eerst op u stemmen, zei Naomi toch; ja ik ook op u. Ben even kwijt wat ze in werkelijkheid heeft gedaan, maar ze zei het iig wel.
Julie is aangesproken op haar gedrag door haar broer. Die heeft ze even net live gezien. Haar vriend (ik kom dus terug op mn woorden ) heeft het er heel moeilijk mee hoe ze nu is en doet en omgaat met Michel. Julie nu helemaal van slag.
Nee joh! Ik moest op Nick stemmen van man hier, maar ben natuurlijk eig team Michel hè. Heb je zijn insta gezien!