Ik hoop Kristof absoluut niet. Als hij in beeld is kijk ik soms zelfs vaak . Zijn karakter ligt me echt niet.
Wat ik dan wel typisch vind... Ik vond Leroy echt niet leuk, maar toen hij koos voor immuniteit ipv geld voor de pot, had Kristof meteen zijn mening klaar. Vervolgens deed Kristof exact hetzelfde afgelopen week .
Spoiler: Genomineerden van deze week Julio en natuurlijk Nawel. Ik ga echt lachen als ze er elke week op blijft staan en uiteindelijk wint.
Wat koopt salar toch onzinnige dingen in de minimall. Je kan toch beter gaan voor diversiteit voor je eten (groenten bijvoorbeeld) dan een pot met suiker of snoepjes, aangezien ze een week lang hetzelfde eten in het huis?
Ik snap het wel hoor. Volgens mij hebben ze allemaal zin in af en toe wat lekkers, dat is iets wat ze al weken niet/heeeeel weinig hebben.
Een week lang couscous met wortel en vis lijkt me nou ook niet zo fijn. Had liever een paar van die kratten groenten gezien als ik daar in het huis zat aja, ik was dan waarschijnlijk ook voor de m&m's gegaan hoor, maar dan valt me ook weer op dat ze alles per stuk verdelen, dus ze zitten met hun handen er aan om alles uit te tellen. Eerder ook met de chips gezien.
Nee een week lang hetzelfde eten lijkt mij ook niks, zeker omdat ze ook geen/weinig kruiden hebben om nog wat te kunnen variëren. Maar ze hebben groente en fruit, ik zou dus zelf ook niet kiezen voor andere soorten daarvan, maar voor snoep/koek gaan.
En nu heb ik zin in M&M's, bedankt want ik ben aan het afvallen haha Ik heb al gestemd voor wie er mag blijven..jullie? Spoiler Van mij mag Nawel blijven, Julio zu hause