Spoiler: Stem Ik heb op julio gestemd, al maakt het mij deze keer weer niet uit wie er gaat. Ik vind ze allebei vervelend
Nawel winnen!! Mooi dat Julio genomineerd is. Al zag ik Kristof ook wel graag gaan. Nawel of Grace for president.
Haha. Spoiler: Genomineerden Dit was denk ik de enige werk dat Nawel niet genomineerd zou worden, maar toen was Kristof niet meer te nomineren. Deze week Salar en Nawel, Grace kon zichzelf vrijstellen.
Spoiler Salar ja??? Poeh, dit gaat een heftige worden. Ik hoooooooooooop dan dat Nawel eruit gaat. Wil Salar eigenlijk nog niet kwijt hahaha
Spoiler Ik denk dat Salar de enige is die het van Nawel kan winnen, mocht hij eruit gaan dan is de winnaar bekend, dat is dan Nawel. Denk dat ik dan niet meer ga kijken, hij is de enige die nog een beetje lol het huis in brengt.
Spoiler: Spoiler ik vind het echt verschrikkelijk dat Kristof in de finale zit. Kan hem echt niet uitstaan . Nawel en Salar, zijn beiden wel mijn favorieten samen met Grace en Nouchine. Dit wordt echt een moeilijke stemming. Maar Kristof in de finale. Kan zoiets echt niet begrijpen.
Zo balen dat Kristof in de finale staat! Nawel weer genomineerd, ik hoop echt dat ze blijft. Salar is wel in mijn aanzien gestegen moet ik eerlijk zeggen. Kristof eruit, dan Tobias (brrr) en die Nouchine mag ook wel gaan. Finale tussen Nawel en Salar zou leuk zijn maar helaas onmogelijk.
Spoiler: Derde finalist bekend Salar is door Nouchine en Kristof gekozen als derde finalist. Dat betekent dat Grace en Tobias genomineerd zijn.
Aaaaargh ik zat met mijn duim boven de spoiler. Drukken? Niet drukken? Drukken! Nee toch maar niet. Of wel? Toch maar niet gedaan