Anni Friesinger beviel bewust in Duitsland.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door LieseLeentje, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
  2. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Zal vast wel een andere reden achter zitten...
    En wie is die vrouw eigenlijk?

3. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    schaatsster..

Als je hier onder algehele narcose moet of een mega spoed dan kan je man er niet bij zijn.. bij een geplande met ruggenprik is je man er wel bij

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Aangezien ze bewust in Duitsland bevallen is zal het geen spoed geweest zijn maar een geplande. Lijkt me niet dat je met spoed je eerst nog even een end de grens over gaat. ;)

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ehhhhhhhhhh niet gebruikelijk?
    Juist wel toch? Als de man niet bij de bevalling is hier in Ned dan kijken ze je raar aan.
    Vreemd artiekel

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nee, Anni mag dan inmiddels een aardig bekkie Nederlands (misschien ook wel Fries) spreken, maar wat dat betreft slaat ze de plank toch echt wel mis hoor.
    Heb nu ervaring met bevallen aan beide zijden van de grens.... vond het in D fijner, maar dat lag mogelijk ook aan de VK die de begeleiding daar deed.

7. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb een spoedks gehad onder algehele narcose en zelfs daar mocht mn man bij zijn!!!
    Hij werd door de gyn gewoon meegesleurd en heeft een pak gekregen met de mededeling zo snel mogelijk aantrekken!!!

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    uh...huh?

Hier was mijn man er gewoon bij hoor, heeft haar er ook zelf uitgehaald (nadat de schouders eruit waren)
    En het werd bijna een spoed KS en dan mocht mijn man ook gewoon mee..

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    ... Ik denk dat de clou 'm meer zit in de laatste zin van het "artikel" (want het is nog altijd de Televaag ...;) dus hecht ik niet heel veel waarde aan deze berichtgeving).

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier ook spoed ks gehad en mijn man mocht er ook gewoon bij zijn.

Vaag

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Mijn man is bij beide bevallingen geweest! Zal toch wat wezen dat je man er niet bij "mag" zijn...........pffff
    Vind het een beetje een raar artikel!

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik ben bevallen in het UMCG, en als ik er voor koos om onder algehele narcose te gaan mocht mijn man er ook niet bij zijn. Ik koos voor een ruggeprik en toen mocht hij er wel bij zijn.

13. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Vind het ook een rare artikel. Kijk als je onder narcose gaat is het te snappen. Maar verder?

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het is de Privé dames.... als je dit gelooft dan heb je een probleem

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik denk dat ze hier in nederland raarder opkijken als je tegen je partner zegt ga maar even op de gang staan dan dat ze er bij zijn. is toch heel normaal dat papa erbij is!! wat een raar verhaal en rede om in duitsland te willen bevallen. je bepaald dat toch helemaal zelf en niemand anders (tenzij het niet anders kan met nood of iets dergelijks natuurlijk).

een andere verloskundige zoeken was misschien een betere optie. nu zitten ze met heel wat papierwerk en een kind met misschien wel dubbele nationalteit.

16. ik denk ook dat het in de laatste regel zit..
    nu krijgt het kind 2 nationaliteiten..

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Papierwerk valt best mee hoor, en idd zij hebben sowieso een kind met dubbele nationaliteit (omdat ze beide een andere nationaliteit hebben)
    Wij hebben een kindje geboren in NL en een kindje geboren in D, maar beide hebben gewoon de NLe nationaliteit hoor omdat we als ouders ook alleen maar de NLe hebben.

Anni is Duits, Ids is NL....dus ongeacht waar het kindje is geboren, het krijgt in eerste instantie twee nationaliteiten.

18. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Gewoon een berichtje met hoog vaagheidsgehalte ;)

Als ik het goed begrepen heb gaat ons kindje ook beide nationaliteiten krijgen. NL omdat wij beiden dat zijn en DE omdat het er geboren is.

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn ouders zijn beide nl en ik ben in dld geboren, omdat mijn vader daar gelegerd was. Ze mochten kiezen of ik ook de duitse nationaliteit kreeg maar dat wilden ze niet ivm het rare gedoe toen nog in dld met de muur enzo, ze waren bang dat ik dan dienstplichtig zou kunnen worden in dld.

Maar goed, ontopic, ik snap dat mens niet, vaders zijn er gewoon bij hier toch?

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek

Deel Deze Pagina