big fat gypsy wedding!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MHMW, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Natuurlijk is 'onze' samenleving (bestaat die wel? er is zo veel diversiteit) niet per se beter, moet je maar eens kijken hoe verschrikkelijk veel mensen er depressief zijn...

Maar ik ben er toch van overtuigd dat mensen uiteindelijk gelukkiger worden als ze zelf enige mate van keuzevrijheid en autonomie in hun leven ervaren.

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik ben zelf zigeuner maar zo doen wij niet.. hahaha.. maar wel heel leuk om na te kijken, zit ook elke vrijdagavond voor de tv! Maar dit is echt een heel ander slag dan ons!

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

En ik heb ook gewoon een vaste baan hoor haha

4. gimena

gimena Niet meer actief

jaa vanff weer op tv:)

5. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik ben er ook weer klaar voor:)
    Ik ben zelf woonwagenbewoner maar zit echt verbaasd te kijken.
    Bij ons gaat het echt wel anders. Dus voel me dan ook niet aangesproken;).
    Dus ben benieuwd hoeveel tulle er weer voorbij gaat komen.

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Een helikopter en een uil, ik ben benieuwd hahaha

7. MHMW

MHMW Niet meer actief

Waar halen ze het geld vandaan?! Een landgoed waar sterren en voetballers trouwen en een prive helicopter.

8. tulip

tulip Niet meer actief

man, hoe kun je zo leven??? En dan bedoel ik niet de woonwagens hoor, maar in al die pracht en praal. Al die zuurstokkenpakjes. En ook die kleine meisjes, vreselijk hoe die erbij lopen. Ik vind het een geweldig programma, maar ik verbaas mij steeds weer.

9. Suzannes

Suzannes Fanatiek lid

20 nov 2009
    1.130
    3
    36
    Wat een programma, wel heerlijk om naar te kijken! ik snap ook echt niet dat die meiden zo kort gehouden worden, maar er wel uitzien alsof ze linea recta vanuit de tippelzone zijn komen lopen!

10. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Denk dat de mannen veel bijklussen en dat de vaste lasten niet veel zijn en misschien sparen ze hier ook jaren voor, weet het ook niet anders?!?

Echt een gezond leven is het ook niet want de gemiddelde man wordt niet eens 50 :$

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Jaja het is weer aan de gang

12. En weer verbaasd..........

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zeker, en bij ons ook zeer veel verbazing over die enorme (.)(.) ;)
    En dat roze, en die hummers......... Hoeveel koet het wel niet kosten, en wie betaalt dat eigenlijk allemaal?

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Even buiten die enorme (.)(.) om vond ik die roze jurken wel mooi. Grappig om die kleur te kiezen.
    Ik hou van sprookjes en vind het prachtig om te zien. Ik zou er alleen zelf niet voor kiezen maar vind het leuk om te zien.

15. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Ik kijk iedere keer weer met de mond open. Zo gaat t er hier niet aan toe! Teminste mijn opa en oma waren kermismensen, en trokken ook rond met hun hebben en houwen.. en weten ook hoe t leven is om rond te reizen met familie noem maar op. Ze zijn er helaas niet meer maar als ik t hoor van mijn vader of moeder, is dit toch heel anders iig... Blijft evengoed een heel intressant programma om te kijken hoe hun cultuur is, heb er veel respect voor, maar mijn dochter wordt heeeeel ander opgevoed.

16. shenoby

shenoby Niet meer actief

vraag me af wanneer dit opgenomen is.
    mijn vader zou namelijk vorig jaar naar de paardenmarkt in applebee gaan,dus als dit vorig jaar was had ie mooi tussen dat protest gestaan :)
    wou heel graag mee maar hij wou de markt eerst bekijken voordat hij zijn kinderen meeneemt.
    als ik het zo zie kan ik best mee ;)

17. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit toch elke keer weer met verbazing te kijken. Mss ben ik een beetje vreemd maar het normaal vinden dat je dochter met 16/17/18/19 gaat trouwen met een vent die ze eigenlijk helemaal niet kent, behalve een keertje mee gepraat in de woonkamer.

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb het gister gemist..is het alleen betaald terug te kijken?

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

heerlijk programma... kijk er altijd weer naar uit :D

20. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Is die van vorige week vrijdag nog gratis terug te kijken ergens?

Deel Deze Pagina