Inderdaad. Die zijn blijven steken in het Neanderthalertijdperk. Maar als ze er zelf blij mee zijn, wie ben ik dan he..
Tsja... ik vind het ook echt belachelijk hoe daar geleefd wordt! Het is een mening he, wat een ander doet of vind moet die lekker zelf weten. Maar het is voor mij wel een reden om niet te kijken!
Dan nog snap ik niet dat ze erbij lopen als een stel sl*tten Maar goed dat is hun leven en die niet van mij Ik zou mijn dochter in ieder geval NOOOOOIIIIITTTT zo de deur uit laten gaan!
Ik weet niet hoeveel kinderen ze daar gemiddeld hebben, maar hoor volgens mij wel wat grote gezinnen voorbij komen? Hoe moet dat dan in zo 'n caravan??? Dat vraag ik me vooral af mijn ouders hebben een stacaravan maar dat is met ons 3en of 4en al zo krap!!!!
Heb het helaas gemist. Was laat op tv. Vind het zon leuk programma! Zo ver van mijn bed show. Kan me er persoonlijk niks bij voorstellen hoe ze leven, maar goed dat is persoonlijk.
Nee hier deed hij het ook niet. En ik moet ook even achter mn oren krabben van huh? Wat zeggen ze nou weer haha
Ik vond het echt zo sneu voor dat meisje die haar vader niet mocht bezoeken omdat ze te laat waren. Arm kind, zo op verheugd en dan niet binnengelaten worden.