Oke.... Ik las net onderstaand bericht.. Vrouw biedt geld voor bezwangering | WTF.nl - Blijf je verbazen Deze 25 jarige Roemeense wil graag een kind, maar geen man, dus wil ze mannen oproepen om haar te bezwangeren, tegen 500 euro... De mannen moeten wel een vruchtbaarheidstest ondergaan, én een contract tekenen dat ze afstand doen van het vaderschap. Wat vind jij hier van? Liefs,
Ik vind het helemaal prima voor haar. Oké, de manier waarop is wel een beetje vreemd - kon dat echt niet anders???? Mag je daar alleen als 'stelletje' een vruchtbaarheidsbehandeling ondergaan en is BOM-moeder niet toegestaan? - maar ze is gewoon eerlijk in wat ze wilt. Ze wil een kind en daar heb je een bevruchting voor nodig... Ze wil een zakelijke transactie voor die bevruchting én het liefst ook dusdanig vastgelegd dat ze er later geen problemen mee kan krijgen en dat het duidelijk is bij wie het gezag/opvoeding/what not ligt. Ook al vind ik de manier waarop ze het doet een beetje 'shady', vond ik dat yoga-verhaal met die baby's duizend keer erger. Hier moet ik wel een beetje om lachen zelfs.
Dat wordt hier toch ook gedaan? Meestal met een donor, maar ik heb laatst gelezen over een man in Limburg die een reallife donor is : -)) En er zijn genoeg vrouwen die een man alleen gebruiken om een kind van te krijgen. Deze is tenminste eerlijk haha
de manier waarop vind ik een beetje vreemd. no way dat ik het bed in zou duiken voor een kind. maar goed, hier kennen we donoren, misschien kennen ze dat daar niet? maar ik begrijp best dat mensen met een grote kinderwens, zo ver gaan. ik heb zelf ook 2 kinderen via een donor die ik zelf gezocht heb. enigste verschil is dat ik hier niet voor betaald heb en er ook geen s.ex voor gehad heb
die is op tv geweest. dat vond ik gewoon een viespeuk. lever gewoon een potje in als je zo nodig donor wilt wezen. maar deze wilde perse real-life bevruchting en die meiden vonden dat nog oke ook
Erg he? Hij beweert heel veel kinderen te hebben en organiseert jaarlijkse ontmoetingsdagen met zijn kinderen
klopt. lieten ze ook op tv zien. zn moeder was erbij om de kinderen en een paar vrouwen te ontmoeten. ze lieten zelfs zien dat hij het bed klaar maakte en met een vrouw naar binnen ging. als je zover gaat als vrouw en je zo laat gebruiken dan ben je wel heel hopeloos in mijn ogen. hij vond dit de juiste manier want het was zo sneller raak. ik heb ook een donor gezocht maar ze hadden echt niet met s.ex aan hoeven te komen..
Vind het niet shocking. Hoop dat hij ook nog andere testen moet doen en ze geen geslachtsziekte op loopt.
Volgens mij kan het makkelijker.. Je loopt de kroeg in danst op de bar vraagt wie er s.ex wil one night stand en klaar .. Haar manier is wel eerlijker
Ik kreeg echt kotsneigingen! Wat een goorlap zeg! En hij ziet er niet uit! Hij heeft inmiddels 50 kinderen las ik laatst.....:x
Beetje raar zo'n contract, als het kind later contact wil met de vader/verwekker lijkt me niet dat je dat kan tegenhouden.
Welkom bij Ed Houben! Bizar is dit inderdaad, dat vrouwen hiermee akkoord gaan is mij een raadsel. Dat het mag (een officiële website hiervoor, verbaast mij). Heb de reportage toen ook gezien ja, apart ook zo'n dag waarop al die kinderen bij elkaar komen. Ik lees nu dat de man tot zijn 34e maagd was, apart. Apart ook dat zijn huidige vriendin dit ok vind 😱😱😱
Van zo'n verschrikkelijk lelijke vent wil je toch geen kind? Heb dus het vermoeden dat het hier ook om heel onaantrekkelijk lelijke vrouwen gaat... Sperma banken zijn er niet voor niets, het is veilig qua soa's en hiv en de medische achtergrond is bekend.
Als hij dus al 82 kinderen op de natuurlijke manier heeft verwekt, heeft hij ook 82 SOA-testen gedaan? En hij heeft een vriendin... Je zal maar 81 halfbroers/zussen hebben. Ik vind dit dus echt verknipt!!!
eeuh, nee. heb die documantaire gezien en er zaten meiden bij die echt niet lelijk waren. sperma banken hebben ook hun nadelen. medische achtergrond is tot zekere hoogte bekend maar dat zegt verder ook weinig hoor. er is namelijk een tijd terug ook een donor op tv geweest die diverse malen bij de donorbank gedoneert heeft en die zijn (dacht) autisme had verzwegen en nog iets. er zijn een aantal kinderen uit geboren die dus autisme hadden en ze kwamen er later achter dat hij dat dus had verzwegen. ik heb zelf ervoor gekozen om een eigen donor te kiezen ipv het anonieme gebeuren bij een donorbank. ik heb mijn donor ontmoet, weet hoe die eruit ziet, heb foto's van hem en kan die ook aan mn kinderen laten zien. ik weet hoe hij in real-life is. iets wat niet kon bij een donor-bank. misschien kennen ze daar in dat land niet ? (donorbanken voor alleenstaanden?) toen ik hiermee begon, was het net "in" om ook alleenstaande te helpen. bij sommige klinieken dan. niet iedere kliniek werkt daar aan mee.
niks raars aan zo''n contract en heeft ook niks te maken met dat het kind later contact wil zoeken als je van een donor gebruik maakt dan is het vrij normaal dat je zo'n contract tekent. kort gezegt houd het gewoon in dat de donor vrij is van zn rechten en plichten. dus hij mag geen bezoekrecht/omgang aanvragen enz. er kan hem ook niet gevraagd worden om bijvoorbeeld alimentatie of meebetalen aan kosten of zo. zij wil donatie via gemeenschap en dan is het zo dat de donor meer als vader gezien word. je kan dan dingen van hem gaan eisen en de donor kan omgang aanvragen. (in nederland dan iig en na aanvraag vaderschapstest en het hele gedoe). ik heb 2 kinderen van dezelfde donor en wij hebben ook zo'n contract ondertekend. daar staat duidelijk in dat het om donorschap gaat en er geen s.exueel contact geweest. en daarnaast dat hij geen rechten of plichten heeft. ik zou hem anders via bepaalde wegen kunnen dwingen tot alimentatie. dat word nu flink bemoeilijkt. ik heb zijn gegevens en hij de mijne dus mochten mn kinderen later contact willen en hij wil dat ook, dan is dat ook mogelijk.