lekker na aanleiding van dit topic ben ik vanmiddag naar de mcdrive geweest en 2bicmag opgehaad en thuis opgesmikkeld
haha ik heb dus perongelukk al 2 kortingsbonnen verbruikt maar is gelukt hoor vanmiddag 2 bigmac voor 3,50
Oke.. Ik twijfelde al om dit topic te gaan lezen.. Heb man gebeld dat hij straks op de terugweg naar huis even langs de drive rijdt
We kijken er misschien overheen maar mijn man heeft de app gedownload maar waar kan je de kortingsbonnen vinden dan? Bij acties staat alleen dat je een glas bij een salade krijgt en we kunnen de euroknallers vinden.
Vergeet niet een handjevol zaagsel of gemalen bordkarton aan het gehakt toe te voegen... En zelfs ondanks dát kan ik wel elke dag zo'n kreng op...
Dank je wel. Nu deze op de telefoon gezet van mijn man. (heb zelf nog een ouderwetse waar dit alles niet op kan)
ik heb lang geleden een whopper proberen na te maken kwam niet eens in de buurt maar hij was goed binnen te houden
Ik snap niet dat iedereen zo dol is op een bigmac. Dat zijn 2 droge broodjes met 2 plakjes vleeswaren en wat konijnevoer ertussen. Nee dan ga ik liever naar de cafetaria voor een eigen gemaakte broodje hamburger. Daar zit tenminste wat vlees tussen.
Dat is zó'n tyische mannenopmerking! Je lijkt mijn vriend wel... Hoewel ik de voorkeur geef aan de typisch Nederlandse snacks, ben ik wegens wonen in het buitenland grotendeels aangewezen op de Mac. En ik geef toch écht de voorkeur aan een kartonnen Big Mac tegenover een slappe Croc' Monsieur hoor ...