vrijgezellenfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door shirley1987, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    hoi,

we zijn die dag met 12 dames incl de bruid to be.

iemand een leuk idee voor de kleding?

2. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Mijn schoonzus had tijdens haar vrijgezellenfeest een lekkere foute roze outfit aan met tijgerprint. Tijdens het stappen kreeg je zo'n Tirolerjurk aan. Dit was geleend van mensen die tijdens carnaval deze kleding dragen, maar is ook goed te huren bij zo'n verkleedwinkel.

3. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Ik zou haar iig goed voor schut zetten na het gezeik over jouw jurk.
    Jouw wraak zal zoet zijn ;):D

4. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Haha.. dat zal het zeker!

Ik weet alleen nog niet hoe

5. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Ik weet niet wat jullie gaan doen die dag, misschien daar de kleding op aanpassen qua thema! En haar dan ff net wat meer voor paal laten lopen.

Bv vrijgezellenfeest van mijn broer en vrouw,

Vrouwen paaldansen, bowlen, eten.
    Mannen paintballen bowlen, eten.

Schoonzus in zeer pikant politiejurkje met alle acc.
    Broer in boevenpak met trouwdatum als nummer!

Met bowlen en eten kwamen wij weer bijelkaar nou samen hadden ze een hoop bekijks

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #6 Babke, 11 aug 2012
    Laatst bewerkt: 11 aug 2012
    Ik had niets (geks ;)) aan en daar was ik heel blij mee. Ik heb daar echt niets mee. Maar wat een vriendin van mij had, een schort met het abc erop. Ze kreeg een emmertje met schoonmaakprul dat ze moest dragen en ze moest mannen vragen met diverse voorletters om hun naam bij het abc te zetten en zo het abc vol te krijgen.

Wat had ze trouwens over jouw jurk, als ik vragen mag?

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Babke dan zul jij helemaal een hoop bekijks hebben getrokken als je niets aan had :D

Ik zit in spannende afwachting of ik een dezer dagen meegenomen wordt in een kippenpak met tutu ofzo want ik ga over 3 weken trouwen en ik vermoed dat er wel iets in de planning staat...

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja sorry, niets geks :D Ik had alleen een boekje waarin ik spreuken kon verzamelen en een sjerp met bride to be.

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb altijd zo'n 'hekel' aan die hysterisch verklede vrijgezellen mannen of vrouwen op straat... Snap ook het nu niet zo om iemand echt voor schut te laten lopen net voordat ze in het huwelijksbootje stappen ;).

Ik ben dit jaar ceremoniemeester van mijn zusje haar trouwen en ik ga het dus anders aanpakken... Ze mag aangeven wat ze leuk zou vinden om te doen... Een activiteit dus ( workshop van het een of het ander ). Zodat er toch ook iets bij zit wat zij leuk vind om te doen met al die meiden ( en een homo! - die mag met ons mee ). De andere ceremoniemeester(es) mag wat mij betreft de plek van dineren bedenken, maar mijn aandeel in dit geheel is dat er in ieder geval een stripper gaat komen of dat we naar de Chip 'n Dales gaan :D.

Gerechtigheid at last!! Onze mannen gaan al jaren op vrijgezellenfeestjes naar strippers, de rosse buurt of weet-ik-veel-wat-voor-narigheid, dus nu gaan wij voor de 'laatste' keer onze oogjes de kost geven aan mannelijke torso's.
    Ik heb er nu al zin in ;). Waarschijnlijk ben ik of nog flink zwanger of net met kleine, dus ik vind stiekem dat ik er ook van mag genieten, hihi...

Maar misschien ben ik wat controversieel tussen de eerder genoemde ideeen :)....

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Bij mij hadden de meiden t-shirts gemaakt met een "Help ik ga trouwen" en aan de achterkant de namen van mij en mijn man en onze trouwdatum. Zij hadden hetzelfde t-shirt, maar dan "Help *mijnnaam* gaat trouwen" erop.. Ik had ook nog een sluier e.d. maar vond het vooral erg leuk dat we zo echt een clubje waren en te herkennen waren :) Ze hadden de shirt gewoon beschreven met textielpen, dus is ook niet zo duur..

11. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hmmm mijn zusje had ook iets heel 'leuks' bedacht ;)... we gingen naar de apenheul waar ik een heus apenpak met roze t-shirt aankreeg ;)

12. tulip

tulip Niet meer actief

ik ben op zich ook niet voor het voor lul zetten van de bruid, maar in ts haar geval zou ik haar in dr nakie laten gaan...draak!

Bij mij viel het alles mee, een sjerp met de tekst: ja ik wil;)

Deel Deze Pagina