Iemand ervaring met kaartje2go?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cryptonism, 17 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken ze niet maar ik heb het gevoel dat ze meer keuze hebben dan greetz.com. In ieder geval vind ik er al zo 3 kaartjes naar mijn zin op de eerste pagina.

Iemand hier ervaring mee? Zijn ze betrouwbaar, snel en evt. flexibel? Dit laatste ivm mogelijke tweede set in het Grieks. Die tekst leveren wij natuurlijk zelf aan maar niet iedereen is blij met het Griekse alfabet :D.

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    zijn super wij hebben onze trouwuitnodigingen daar besteld echt perfecte service

3. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Gebruikt voor de uitnodig zoontje z'n 1e verjaardag. Kon niet beter eigenlijk! Snel, makkelijk en goed!

4. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Oh Griekse alfabet weet ik niet...

5. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, dat zijn alvast enthousiaste ervaringen. Heel fijn :).

Griekse alfabet, ik verwacht niet een probleem. Als ze drukken dan moeten ze dat haast wel hebben. Ik zal ze eens een mailtje sturen.

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Verztuur al 2 jaar via hen felicitatiekaartjes, kerstkaartjes etc. nooit problemen gehad, mooie kwaliteit kaartjes :)

Tevreden klant dus ;)

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hier laten we het geboortekaartje door hun drukken. Heb een mooi proefkaartje ontvangen dus ga ervan uit dat de 'echte' geboortekaartjes net zo mooi zijn!

8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ook ik heb alleen maar positieve ervaringen!

9. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Hier het geboortekaartje via Kaartje2Go.
    Erg mooie kwaliteit, en hadden de kaartjes dag na bestelling al binnen.
    Doe eigenlijk alles via hen, en ben er erg tevreden over!

10. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super. Ik ben overtuigt. Vind echt dat ze fantastisch leuke kaartjes hebben ook. Voor het Grieks heb ik even een mailtje verzonden.

Dank jullie wel allemaal. Helpt enorm.

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier laten we ook de geboortekaartjes door hen drukken.
    Voor het eerst, maar het proefkaartje was prima!

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van kaartje2go voor de uitnodigingen van Jos zijn eerste verjaardag, 20 stuks besteld maar niet ontvangen :$ mailtje gestuurd en ze hebben er gratis nog een keer 20 opgestuurd en die heb ik wel ontvangen :D

Vind dat goeie service want zonder mopperen of vragen te stellen werden er 20 nieuwe opgestuurd!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik gebruik regelmatig kaartje2go en ben erg tevreden.
    Stuur er vaak kaartjes mee, worden altijd netjes op tijd bezorgt. Heb daar ook onze geboortekaartjes vandaan.Weer zonder problemen en super kwaliteit.
    Buuf besteld er altijd de verjaardagsuitnodigingen van de kinderen en zien er ook altijd goed uit.

14. noukie89

noukie89 Niet meer actief

in een woord super ;)

15. Wan86

Wan86 Lid

1 feb 2012
    80
    0
    0
    Goudsmid
    Best
    Ik heb vorig jaar twee sets kaarten besteld voor mijn bruiloft. Bleek een set door de bezorging beschadigd.. Ik een mail gestuurd, zat nog te wachten op een antwoord maar had de volgende dag dezelfde set gratis nog een keer ontvangen:D

16. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hier ook heel goede ervaringen. En mijn eerste kaartje (inclusief verzendkosten) was totaal vrijblijvend gratis ook nog!

17. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    in een woord perfect, tot nu toe nog nooit problemen ergens mee gehad en volgens eerdere reacties lossen ze evt problemen netjes op.

ik vind ze ideaal.

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Prima webwinkel. Onze geboortekaarjes komen er vandaan en ook de uitnodigingen voor de eerste verjaardag. Verder stuur ik regelmatig gewooeen los kaartje. (Dus rechtstreeks via de post, niet als setje op ons eigen huisadres.) Ook dat gaat prima.

Ik vind de kwaliteit van kaartemet een eigen foto niet heel erg goed. Maar ik ben redelijk veeleisend, dus misschien ligt het daaraan. ;) Het is zeker geen fotokwaliteit. Maar dat geldt ook voor fotokaarten van hema. En verder kan ik niet vergelijken, want ik heb zelf alleen bij kaartje2go en hema wel eens fotokaarten besteld.

19. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Ja hoor, hier ook al een paar keer geprobeerd, die zijn prima.

20. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Ik ontwerp voor kaartje2go én bestel ook als consument nergens anders mijn kaartjes meer, omdat ze gewoon goed zijn. Geweldige service, mooie kwaliteit, leuke kaartjes.

Deel Deze Pagina