Ik ken ze niet maar ik heb het gevoel dat ze meer keuze hebben dan greetz.com. In ieder geval vind ik er al zo 3 kaartjes naar mijn zin op de eerste pagina. Iemand hier ervaring mee? Zijn ze betrouwbaar, snel en evt. flexibel? Dit laatste ivm mogelijke tweede set in het Grieks. Die tekst leveren wij natuurlijk zelf aan maar niet iedereen is blij met het Griekse alfabet .
Gebruikt voor de uitnodig zoontje z'n 1e verjaardag. Kon niet beter eigenlijk! Snel, makkelijk en goed!
Ok, dat zijn alvast enthousiaste ervaringen. Heel fijn . Griekse alfabet, ik verwacht niet een probleem. Als ze drukken dan moeten ze dat haast wel hebben. Ik zal ze eens een mailtje sturen.
Verztuur al 2 jaar via hen felicitatiekaartjes, kerstkaartjes etc. nooit problemen gehad, mooie kwaliteit kaartjes Tevreden klant dus
Hier laten we het geboortekaartje door hun drukken. Heb een mooi proefkaartje ontvangen dus ga ervan uit dat de 'echte' geboortekaartjes net zo mooi zijn!
Hier het geboortekaartje via Kaartje2Go. Erg mooie kwaliteit, en hadden de kaartjes dag na bestelling al binnen. Doe eigenlijk alles via hen, en ben er erg tevreden over!
Super. Ik ben overtuigt. Vind echt dat ze fantastisch leuke kaartjes hebben ook. Voor het Grieks heb ik even een mailtje verzonden. Dank jullie wel allemaal. Helpt enorm.
Hier laten we ook de geboortekaartjes door hen drukken. Voor het eerst, maar het proefkaartje was prima!
Ik heb voor het eerst gebruik gemaakt van kaartje2go voor de uitnodigingen van Jos zijn eerste verjaardag, 20 stuks besteld maar niet ontvangen mailtje gestuurd en ze hebben er gratis nog een keer 20 opgestuurd en die heb ik wel ontvangen Vind dat goeie service want zonder mopperen of vragen te stellen werden er 20 nieuwe opgestuurd!
Ik gebruik regelmatig kaartje2go en ben erg tevreden. Stuur er vaak kaartjes mee, worden altijd netjes op tijd bezorgt. Heb daar ook onze geboortekaartjes vandaan.Weer zonder problemen en super kwaliteit. Buuf besteld er altijd de verjaardagsuitnodigingen van de kinderen en zien er ook altijd goed uit.
Ik heb vorig jaar twee sets kaarten besteld voor mijn bruiloft. Bleek een set door de bezorging beschadigd.. Ik een mail gestuurd, zat nog te wachten op een antwoord maar had de volgende dag dezelfde set gratis nog een keer ontvangen
Hier ook heel goede ervaringen. En mijn eerste kaartje (inclusief verzendkosten) was totaal vrijblijvend gratis ook nog!
in een woord perfect, tot nu toe nog nooit problemen ergens mee gehad en volgens eerdere reacties lossen ze evt problemen netjes op. ik vind ze ideaal.
Prima webwinkel. Onze geboortekaarjes komen er vandaan en ook de uitnodigingen voor de eerste verjaardag. Verder stuur ik regelmatig gewooeen los kaartje. (Dus rechtstreeks via de post, niet als setje op ons eigen huisadres.) Ook dat gaat prima. Ik vind de kwaliteit van kaartemet een eigen foto niet heel erg goed. Maar ik ben redelijk veeleisend, dus misschien ligt het daaraan. Het is zeker geen fotokwaliteit. Maar dat geldt ook voor fotokaarten van hema. En verder kan ik niet vergelijken, want ik heb zelf alleen bij kaartje2go en hema wel eens fotokaarten besteld.
Ik ontwerp voor kaartje2go én bestel ook als consument nergens anders mijn kaartjes meer, omdat ze gewoon goed zijn. Geweldige service, mooie kwaliteit, leuke kaartjes.