Ow, die initialen vind ik mooi zeg! Ik zal zoeken naar 1 van die van mij (heb er nooit bewust een foto van gemaakt maar op een zomerkiekje moet ie staan).
Ik wil nog heel graag iets van de jongens (vond die initialen hier geplaatst wel erg mooi). Maar ik weet nog niet zo goed waar en wat ik wil. Een witte vond ik ook erg mooi, maar een witte met schaduwlijnen is helemaal fantastisch.... Denk nog even na
Mag ik erbij? Heb er momenteel 5 waarvan eentje een work in progress is en aangezien ik nu zwanger ben, dus ng een tijdje zal moeten wachten . Heb een chinees tekentje op mn enkel, een tribal in mn lies, een sterretje en een maantje op de voorkant van mn schouder (staat vr mn 3 miskramen), een draak op mn onderrug (staat vr een nieuwe periode in mn leven) en die die ng moet afgwerkt worden is een abstracte feniks (staat vr mijn mama die in juni gestorven is en haar band met mijn zoontje die haar de energie heeft gegeven om te blijven vechten) heb eigenlijk enkel een foto van de feniks, zal die hier proberen te plaatsen, de onderkant moet ng geschaduwd worden en hier en daar komt ng een kleuraccent.
Nou hier ben ik hierbij een plaatje van mijn tattoo zoals die eerst was en zal erna posten hoe hij nu is incl. schaduw. Volgende week komt er in het wit zijn sterrenbeeld bij.. die blijft enkel wit.
Wat heb ik geluk..hahaha ik was op zoek naar wat foto's en ervaringen en zie hier gewoon een topic!! Ik ga morgen mijn 1e laten zetten, heb lang getwijfelt over hoe en wat maar het wordt gewoon simpel..de namen van m'n mannetjes met 2 sterren voor m'n ouders en dan op m'n voet (buitenkant, zijkant) Ben alleen steeds zenuwachtiger.....krijg van iedereen te horen dat het zo'n pijn doet maar wil eigenlijk ook geen andere plek omdat dit de plek is die ik al zo lang in m'n hoofd heb.... @Laika88 zag dat jij er ook 1 op je voet hebt....wat kan ik verwachten?? Toen ik de afspraak maakte riep ik nog heel hard "ik ben 2 keer bevallen, dan kan ik dit ook" maar begin hem nu toch wel te knijpen..... Dit is wat er gaat komen...
@citroentje.. Ik vond het echt reuze mee vallen! maar dat is voor ieders verschillend.. ik had hier 6 weken geleden een topic geopent over de pijn, en kreeg echt verschillende antwoorden. ik heb me dus druk gemaakt voor niets.. maar natuurlijk is het bij iedereen anders een andere pijn grens (mijn pijngrens ligt redelijk hoog) alleen bij me teen had ik even zo iets van grr maar niet echt dat ik hem zat te knijpen van de pijn
@Laika88 ik heb sinds vandaag ook zoiets van ik laat het maar over me heen komen, hij moet maar beginnen want dan moet het ook af.... En idd iedereen heeft een andere pijngrens en ik ben zelf ook niet de flauwste vind ik...maar goed, weet het na morgenavond te vertellen....
www.dafont.com Typ de naam die je hebben wilt in en de naam verschijnt in ontzettend veel lettertypes op je beelscherm! @Citroentje: Mooi bedacht zo met de namen van je zoontjes en de sterretjes erbij... Ik lees ook dat het de een wel zeer doet en de ander niet. Afwachten dus maar! Veel plezier en sterkte...